جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

وب‌گاه عصر ایران

مایک پمپئو: "من احتمالا دیگر هرگز با ماشین شخصی خودم رانندگی نخواهم کرد یا از سطح حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی با اشاره به پیشرفت های کشور و سپاه در حوزه نظامی گفت: بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: پس از روی کارآمدن دولت دونالد ترامپ و در پیش گرفتن رویکرد موسوم به «فشار حداکثری» علیه ایران، شاهد ظهور طبقه جدیدی از گروه‌های ضدایرانی در خارج از کشور بودیم که دو کارویژه و مأموریت اصلی برایشان تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آسوشیتدپرس گزارش داده است که دولت آمریکا تدابیر خود را برای حفاظت از دو تن از مقامات ضدایرانی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور تمدید کرده است. «مایک پامپئو»، وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ که مستقیما در جریان اقدام تروریستی منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی نقش داشت و همچنین «برایان هوک» از مقامات تحت امر پامپئو که نقشی آشکار در فشار...

وب‌گاه الف

دولت آمریکا حفاظت از مایک پمپئو وزیر خارجه سابق و برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را به علت آنچه تهدید از سوی تهران ادعا شده، تمدید کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت آمریکا حفاظت از مایک پمپئو وزیر خارجه سابق و برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را به علت آنچه تهدید از سوی تهران ادعا شده، تمدید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات مقامات ایرانی درباره سه متهم اصلی این پرونده مدعی شد: ایران به توطئه علیه شهروندان و منافع ایالات متحده برای آنچه انتقام مرگ قاسم سلیمانی می‌خواند، از جمله با تهدید مقامات فعلی و سابق آمریکا ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران همچنان به توطئه علیه شهروندان و منافع آمریکایی تحت عنوان به اصطلاح انتقام مرگ قاسم سلیمانی ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از نیوزویک، یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفته است که این کشور از تمام شهروندان خود مقابل تهدید‌ها محافظت خواهد کرد و این موضوع درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدید‌های ایران نیز صدق می‌کند. کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سومین سالگرد ترور سردار شهید...

خبرگزاری مهر

حدود 1095 روز از ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی می گذرد و همچنان این پرونده مفتوح و در حال رسیدگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات روسیه به ادعای آلمان درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها و در پساآشوب 1401، با یک جنگ حقوق بشری علیه ایران اسلامی روبرو هستیم که اضلاع مختلفی هم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن فری بیکن اندیشکده محافظه کاران آمریکایی در گزارشی تحلیلی از چرایی تغییرات در شورای آتلانتیک مدعی شده که این تغییر در ارتباط با تحولات جدید ایران صورت گرفته است. شورای آتلانتیک واقع در واشنگتن دی سی جمعه 2 دسامبر 2022 (11 آذر) از آغاز به کار پروژه جدید خود با عنوان پروژه استراتژی ایران برای پاسخگویی به تحولات محلی، منطقه ای و جهانی خبر داد. این اندیشکده آمریکایی تاکید کرد که...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقایع چند روز گذشته نشان داد ریشه امنیتی مسائل شبیه دهه 60 است رسانه‌های غربی چطور می‌خواهند برند سوخته تروریستی را بازسازی کنند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانادا به طور رسمی ورود مقامات رده بالای ایران را به این کشور ممنوع کرده است.

خبرگزاری دانا

زندگی مقام‌های سابق آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند همچنان تحت تأثیر هراس انتقام قرار دارد.