جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا برخی مدعی بازداشت یا احضار فرزندان یکی از مقامات ارشد دستگاه قضایی شده‌اند، گفت: پرونده‌ای تشکیل شده و با جدیت و بدون هیچگونه تبعیضی به پرونده رسیدگی خواهد شد و هر زمانی که به لحاظ قانونی اجازه اطلاع‌رسانی داشتیم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: یکی از دادخواست‌های پرونده گروهک تروریستی تندر به طرفیت 52 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی آمریکا است که اعم از جو بایدن، ترامپ، اوباما، جرج بوش و روسای‌جمهور سابق و اسبق، هیلاری کلینتون، رایس، مایک پومپئو، جان کری و برایان هوک می‌باشد. دادخواست مربوطه، محکومیت تضامنی خواندگان به پرداخت خسارت معنوی و تنبیهی است. منبع: دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سایه تداوم تنش‌ها میان هند و کانادا، رسانه ها خبر دادند هند فرایند صدور روادید برای شهروندان کانادایی را تعلیق کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران تایمز به یکی از اسناد محرمانه وزارت امورخارجه آمریکا دست یافته است که ثابت می‌کند ایالات متحده برای آشوب در ایران، نقش و برنامه ریزی فراوانی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار شهرستان بهارستان از ریزش یک ساختمان در شهر گلستان در پی عملیات ساخت‌وساز ساختمان مجاور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به رسانه‌های آمریکایی به حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی درباره اخبار منتشر شده درباره توافق موقت توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عاملان قتل مرد 60 ساله در شهرستان رامیان شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نشریه امنیتی از ربوده شدن خودوری «برایان هوک»، مقام دولت دونالد ترامپ و استفاده از آن در یک قتل به عنوان شکست امنیتی یاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» روز جمعه به وقت محلی فاش ساخت که که روز 11 دسامبر 2022 دو خودرو از منزل برایان هوک در منزلش در ویرجینیا ربوده شده و این در حالی است که او تحت محافظت 24 ساعته سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت خارجه قرار داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: برایان هوک در کنار بعضی از دیگر مقام‌های سابق دولت «دونالد ترامپ» یکی از افرادی است که به دلیل نقش‌آفرینی در شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت حفاظت 24 ساعته قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن‌اگزماینر از ربوده شدن خودوری نماینده دولت ترامپ در امور ایران خبر داد و نوشت: از ماشین هوک در یک قتل استفاده شده و این موضوع یک شکست امنیتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه از برایان هوک که در ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی نقش داشته، شبانه روزی حفاظت می شود اما به اذعان یک رسانه، سرقت دو خودروی شخصی وی یک شکست امنیتی بزرگ برای آمریکا محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه از «برایان هوک» که در ترور شهید سلیمانی نقش داشته، شبانه روزی حفاظت می شود اما به اذعان یک رسانه آمریکایی، سرقت دو خودروی شخصی وی در شمال ویرجینیا و استفاده از آن در قتل، یک شکست امنیتی بزرگ برای آمریکا محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میلوش ووچویچ، وزیر دفاع و معاون نخست‌وزیر صربستان تأیید کرد که به نیروهای مسلح این کشور دستور داده شده تا به سرعت به سمت مرز کوزوو و منطقه متوهیا پیشروی کنند.