چهارشنبه 28 شهریور 1403

برای من استقلال مهم است / نکونام: بهترین بازیکنان اروپایی حریف ما هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
برای من استقلال مهم است / نکونام: بهترین بازیکنان اروپایی حریف ما هستند

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه گفت که برای آنها مهم بوده که در لیگ نخبگان حضور یابند.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با الغرافه گفت: خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم. سال قبل خیلی زحمت کشیدیم تا به این جایگاه برسیم. بهترین تیم‌های قاره در این جام حضور دارند و برایمان خیلی مهم بود در این مسابقات حضور داشته باشیم. استقلال هم همیشه یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا بوده است.

او ادامه داد: بچه‌های تیمم سال گذشته زحمت کشیدند. بهترین بازیکنان اروپایی در تیم‌های مقابلمان حضور دارند. کار سختی داریم اما سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با همه توان خود را بگذاریم. بازی فردا با یکی از بهترین تیم‌های آسیایی است. بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم. وی گفت: از پیشکسوتان و هواداران استقلال بابت حمایت‌های‌شان از این تیم تشکر می‌کنم. برای من فقط استقلال مهم است و اگر صحبتی انجام می‌دهیم می‌خواهیم از اتفاقات باخبر شوند. یک مقدار شیطنت‌های رقیب باعث می‌شود هواداران فریب بخورند. من همه توانم را برای استقلال می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار برابر الغرافه گفت: بازی فردا با یکی از بهترین تیم‌های آسیایی است. بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم.

وی در واکنش به اینکه برخی این تصور را به وجود آورده‌اند که الغرافه تیم قدرتمندی نیست، تصریح کرد: من با واقعیت فوتبال صحبت می‌کنم. بازی هفته قبل آنها را دیدم. تعداد بازیکنان الغرافه که ملیت کشور قطر را داشته باشند شاید به دو یا سه نفر نرسد. تمام بازیکنان‌شان باکیفیت خارجی هستند. الغرافه بازیکنانی دارد که فقط برای این تیم در آسیا بازی می‌کنند. الغرافه تیم فوق‌العاده‌ای دارد، اما ما هم استقلال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از توضیحات خود ادامه داد: من با واقعیت جلو می‌روم و با بازی‌هایی که از تیم حریف دیدم، تیم الغرافه دو یا سه بازیکن دارد که ملیت قطری دارند. تمام بازیکنان آنها با کیفیت و خارجی هستند و فقط برای جام باشگاه‌های آسیا روی آنها حساب باز کردند. فوق العاده قوی هستند اما استقلال هستیم و تمام توان خود را می‌گذاریم.

وی در ادامه گفت: در لیگ ایران سه بازی مهمان بودیم و در لیگ نخبگان قدرت ما ورزشگاه و هواداران بودند که نمی‌توانیم بازی کنیم. از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم که استادیوم را آماده کردند اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. پارسال تیم من تو آزادی چه قدرتی داشت با وجود هواداران و اما امسال اینگونه نیست. امیدوارم در ادامه راه در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران نیروی قوت اصلی ما هستند.

سرمربی استقلال در پایان نشست خبری خود پیش از دیدار با الغرافه قطر در لیگ نخبگان توضیح داد: تغییرات سیستمی از پارسال به نسبت امسال داشتیم و نیاز به زمان داریم، آنها هم همین طور هستند و بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض می‌کنند، تمام تیم الغرافه اینگونه است چرا که همه آنها با کیفیت هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم.