دوشنبه 16 مهر 1403

بررسی بیش از 6000 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بررسی بیش از 6000 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

از ابتدای سال تاکنون 6203 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است. متخلفین در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا نیز به پرداخت بیش از 511 میلیارد و 407 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

از ابتدای سال تاکنون 6203 پرونده با موضوع تخلفات صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بنابراعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، از این میزان پرونده 5195 جلد مربوط به پرونده‌های کالا و خدمات و تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت کالاها بوده است.

508 پرونده نیز در این مدت در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است که بیشتر آن‌ها مربوط به سوخت، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است. همچنین 500 پرونده نیز در زمینه دارو و درمان تشکیل شده است.

در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا پرونده‌ها با عناوین عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گران‌فروشی اقلام بهداشتی، فروش اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلب، عرضه و فروش کالاهای قاچاق بهداشتی قاچاق رسیدگی شده و در مجموع به پرداخت بیش از 511 میلیارد و 407 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام