جمعه 28 اردیبهشت 1403

برنامه دشمن برای ایجاد ناآرامی در روزهای نزدیک به مذاکرات / خط مردم از آشوب گران جداست

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برنامه دشمن برای ایجاد ناآرامی در روزهای نزدیک به مذاکرات / خط مردم از آشوب گران جداست

متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ناآرامی‌های روز گذشته در اصفهان گفت: عده ای درصددند تا از تجمعات مسالمت آمیز مردم در اصفهان و چهارمحال بختیاری سوءاستفاده کنند و این مطالبه مهم مردم را به یک مسئله امنیتی تبدیل کنند.

وی افزود: تبدیل یک مطالبه زیست محیطی که به نحو درست در چند روز گذشته در اصفهان انجام شد نشان داد که ظرفیت مردم و کشور در این شرایط بسیار بالاست این در حالی است که دشمنان این خاک هنوز دست از خباثت های خود برنداشته اند و درصددند تا این مطالبه خوب و منطقی و آرام مردم تبدیل به یک بحران امنیتی کنند.

منتظمی یادآور شد: ایجاد تنش و شرایط بحران امنیتی توسط رسانه های معاند و خارجی قطعا اهداف خاصی دارد تا ضمن به انحراف کشیدن اینگونه اعتراضات مسالمت آمیز، شرایط کشور را در روزهایی که وضعیت مذاکرات جدی تر شده آشفته کند.

وی ادامه داد: اندیشه ای که در اتاق فکر های دشمنان و رسانه ای معاند وجود دارد این است که هرگونه رخداد مدنی، محیط زیستی و... را در ایران به انحراف کشانده و با امنیتی ساختن آن انگشت اتهامات بین المللی را به سمت ایران دراز کنند.

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: خط مردم از آشوب گران جداست و این موضوع به عینه در روزهای اخیر کاملا هویدا شده است. مردم اعتراضات خود در فضایی آرام و منطقی و به دور از آشوب دنبال کرده اند و ساختار سیاسی و رسانه ای کشور نیز از آن استقبال کرد این در حالی است که معاندین درصددند تا دوباره ناآرامی و جو امنیتی ایجاد کنند تا دستگاه دیپلماسی ایران و مسیر رو به جلوی آن را تنگ‌تر کنند و این کشور در مظان اتهام قرار دهند.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشجویان اصفهان دشمنان ناآرامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است