پنج‌شنبه 12 مهر 1403

برگزاری تور علم و فناوری ترکیه توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برگزاری تور علم و فناوری ترکیه توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

بازدید از مراکز علم و فناوری آنکارا و استانبول و آشنایی با زیرساخت‌های فناورانه این کشور از جمله مزیت‌های حضور در تور علم و فناوری ترکیه است که همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تور علم و فناوری ترکیه را 22 تا 28 بهمن‌ماه سال 1401 برگزار می‌کند.

بازدید از مراکز علم و فناوری آنکارا و استانبول، آشنایی با زیرساخت‌های فناورانه این کشور و حضور در نهمین نشست "استپ" از جمله مزیت‌های حضور در این تور علم و فناوری است که همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی، علاقه‌مندان حوزه علم و فناوری و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

نشست استپ یکی از رویدادهایی است که با هدف «تبیین گفتمان علم و فناوری و توسعه شبکه ارتباطات دانشمندان جهان اسلام در قالب برگزاری رویدادهای بین‌المللی»، «زمینه‌سازی برای ایجاد هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های علمی»، «توسعه فعالیت‌های علمی و فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی»، «اتصال پژوهشگران و اساتید جهان اسلام به شبکه‌ای از دانشمندان برجسته» و «تقویت تعاملات علمی در سطح بین‌الملل» برگزار می‌شود.

بازدید از مراکز هسته‌ای کشور در قالب "تورهای علمی" اقدام درخوری که هنوز عملیاتی نشده است

مشارکت‌کنندگان در این تور علم و فناوری فرصت دارند تا با حضور در نشست مذکور از فرصت‌های ایجاد شده در این رویداد بهره بگیرند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی techmart.ir مراجعه کنند.