سه‌شنبه 1 آبان 1403

برگزاری نشست کتابخوانی "راه روشن" و یادی از شهید هسته‌ای

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
برگزاری نشست کتابخوانی "راه روشن" و یادی از شهید هسته‌ای

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 همزمان با یازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن نشست کتابخوانی «راه روشن» را برگزار می‌کند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با یازدهمین سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن نشست کتابخوانی «راه روشن» به منظور آشنایی نوجوانان با سبک زندگی، شیوه تفکر و نقش ایشان در پیشبرد صنعت هسته‌ای 21 دی ماه از ساعت 10 تا 12:30 در کتابخانه تلاش برگزار می‌شود.

ثبت‌نام بخش بین‌الملل سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

در این نشست جلد بیست و دوم مجموعه کتاب یادگاران مشتمل بر خاطراتی از شهید مصطفی احمدی روشن به قلم مرتضی قاضی در قالب 100 داستان کوتاه برگرفته از زندگی، خاطرات شفاهی خانواده و دوستان که به همت انتشارات فتح گردآوری شده است، خوانش می‌شود و در پایان، نوجوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند.

شهید مصطفی احمدی روشن از دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و از بسیجیان فعال در این دانشگاه بود که در دوران فعالیت خود در حوزه هسته‌ای توانست خدمات بسیاری را برای پیشبرد اهداف هسته‌ای کشورمان ارائه دهد.

علاقه‌مندان به ادبیات پایدای و سرگذشت‌نامه‌های شهدا می‌توانند برای شرکت به خانی‌آباد نو، خیابان میثاق، بلوار میلاد، خیابان شهرداری، خانه فرهنگ تلاش مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55511125 تماس بگیرند.