جمعه 14 اردیبهشت 1403

بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه ویران شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه ویران شد

اقتصادنیوز: شهرداری دیرالبلح در مرکز نوار غزه اعلام کرد نیروهای اسرائیلی بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه را ویران کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهرداری دیرالبلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: در سایه حمله هدفمند رژیم صهیونیستی به سیستم پزشکی در نوار غزه، جنگنده‌های رژیم اشغالگر بزرگترین کارخانه داروسازی در نوار غزه را که در محله صلاح‌الدین در دیرالبلح است، ویران کردند.

خبر مرتبط انتقاد تند مصر از کمک رسانی به غزه / سامح الشکری: کمک‌ها کافی نیست

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر، گفت که باید راهکار سیاسی ایجاد شود و این امر باعث تشکیل کشور فلسطین خواهد شد.

به نقل از روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: این حمله عمدی اشغالگران به سیستم پزشکی در راستای سیاست صهیونیست‌ها برای غیر قابل سکونت کردن نوار غزه و تکمیل هدف خود برای پاکسازی سرزمین فلسطین از وجود مردم آن است.

رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر 2023 جنگی ویرانگر را در نوار غزه آغاز کرده که صدها هزار شهید و مجروح و ویرانی گسترده در غزه بر جای گذاشته است.

خبر مرتبط حمایت تمام قد حزب الله لبنان از غزه / تا آتش بس کامل، پشت غزه هستیم

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما به هرگونه تخطی اسرائیل از سقف موجود در رویارویی پاسخ خواهیم داد و با هرگونه تشدید تنش که مستلزم آن باشد، مقابله خواهیم کرد.

در صد و نود و هفتمین روز از جنگ، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت چهار کشتار در نوار غزه انجام داد که 37 شهید و 68 زخمی بر جای گذاشت. این وزارتخانه افزود: تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون به 34 هزار و 49 شهید و 76 هزار و 901 مجروح رسیده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه ویران شد 2
بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه ویران شد 3