یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولاتی چون ریاست دونالد ترامپ و همه گیری کووید 19 بسیاری از معادلات جهانی را برهم ریخت. در شرایط کنونی چین و آمریکا بیش از هر زمان دیگر در آستانه رویارویی تمام عیار قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال جاری بیش از 13هزار کلاس درس و نزدیک به سه هزار فضای آموزشی جدید در کشور احداث می‌شود.

وب‌گاه الف

عصر ایران به اظهارات نماینده زن قزوین درباره فرزندآوری توسط خانواده ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران «سخت درمان» گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است. وزیر بهداشت با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران «سخت درمان» گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های آتی این وزارتخانه است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهرام عین‌اللهی که رئیس جمهور را...

وب‌گاه فرارو

زغال اخته دارای یکی از بالاترین سطوح آنتی اکسیدانی در میان میوه‌ها و سبزیجات است که می‌تواند به محافظت از بدن در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با تزریق اعتبار و تامین تجهیزات کافی، تجهیزات اورژانس بیمارستانی کشور را به استانداردهای جهانی نزدیک کرد.

وب‌گاه الف

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جزئیاتی از 3 ماموریت اصلی بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین اکنون در تولید تراشه‌های نیمه هادی، خودروهای برقی و پنل‌های خورشیدی حرف اول را در جهان می‌زند. اما سیاستگذاری آن در رسیدن به این نقطه حائز توجه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنطور که یک پزشک نوشته است برای قرن‌ها، تصور بر این بود که تستوسترون، هورمون مردانه، عمر کوتاه‌تری را برای مردان رقم می‌زند. مطالعات روی حیوانات و حتی خواجه‌های کره‌ای این باور را تقویت می‌کرد. اما تحقیقات جدید، این ایده را به چالش می‌کشد. آنطور که یک پزشک نوشته است برای قرن‌ها، تصور بر این بود که تستوسترون، هورمون مردانه، عمر کوتاه‌تری را برای مردان رقم می‌زند. مطالعات روی حیوانات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از ساخت نخستین آمبولانس دریایی در بندرعباس خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه جدید نشان داده است که یوگا می تواند به بهبود سلامت طولانی مدت افراد مبتلا به نارسایی قلبی کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس ارشد گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: تغییرات ساده در سبک زندگی مانند کاهش مصرف چربی و نمک رژیم غذایی و فعالیت بدنی منظم موجب کاهش سطح چربی (کلسترول) و فشارخون می‌شود و می‌توان احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت و بیماری‌های عروق کرونر قلب را کاهش داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ زهرا باقری با اشاره به روز جهانی فشار خون بالا (27 می) اظهار کرد: امروزه فشار خون...

وب‌گاه فرارو

«به نظر می‌رسد حکمرانی در شرایط کنونی با یک چالش بزرگ رو‌به‌رو است: اینکه باید بار دیگر به‌صورت جدی مولفه «جذابیت» را در برخی حیطه‌های خاص شغلی و اجتماعی برقرار و مزایای آنها را تقویت کند.»

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی با اجرای پویش ملی، غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان زیرمراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوتولیسم یک بیماری خطرناک است که توسط نوعی باکتری ایجاد می‌شود؛ این باکتری می‌تواند از طریق برخی مواد غذایی منتقل شود؛ سال گذشته 227 نفر در کشور به بوتولیسم مبتلا شده‌اند.