یک‌شنبه 18 شهریور 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکلای هانتر بایدن، فرزند رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کردند که موکل آنها آماده اعتراف به جرم خود در پرونده فرار مالیاتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسر جو بایدن اعلام کرد که حاضر است در پرونده فرار مالیاتی به جرم خود اعتراف کند.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D در تراکم استخوان‌ها و جذب کلسیم نقش دارد. ما بیشتر ویتامین D خود را از نور خورشید جذب می‌کنیم؛ بنابراین بسیاری ترجیح می‌دهند که مکمل ویتامین D را در فصل زمستان مصرف کنند که نور کمتر است. البته می‌توان ویتامین D را از رژیم غذایی شامل ماهی‌های چرب مانند سالمون و همچنین شیر غنی‌شده و زرده تخم‌مرغ دریافت کرد.

وب‌گاه فرارو

برای جلوگیری از سکته باید کلسترول بد را کاهش دهید؛ می‌توانید مقداری جودوسر را بپزید و آن را استفاده کنید که باعث کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و سکته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره مذاکرات برای دستیبابی به توافق آتش بس در غزه و آزادی اسرا گفت: ما معتقدیم که به توافق نزدیک هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مفاسدی را که در جامعه ما رسوخ دادند، مهار و ریشه کن نماییم، دلالی‌ها و واسطه‌گری‌هایی که برای دور زدن تحریم بر ما تحمیل کردند و موجب ثروت‌های بادآورده برای آن واسطه‌ها و فقر و تبعیض گروه‌های آسیب‌پذیر شده، به کلی برطرف و عدالت اجتماعی را به طور کامل مستقرکنیم و مردم را از خستگی‌های ناشی از سال‌ها محدودیت و محرومیت تحمیلی برهانیم،

وب‌گاه 55 آنلاین

حداقل یک ساعت قبل از خواب، تمام وسایل الکترونیکی‌تان را خاموش کنید. این کار کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز‌: بررسی روند اسکناس و مسکوکات در دست اشخاص نشان می دهد که مقدار آن در پایان سال‌ها افزایش یافته و در ابتدای سال جدید دوباره کاهش یافته و سیر صعودی خود را طی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان آخرین نشست با خبرنگاران از نقشه‌ای استفاده کرد که کرانه باختری در آن وجود ندارد، اصرار غرب برای تحقق راه‌حل موسوم به دو دولتی را مزورانه توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان آخرین نشست با خبرنگاران از نقشه‌ای استفاده کرد که کرانه باختری در آن وجود ندارد، اصرار غرب برای تحقق راه‌حل موسوم به دو دولتی را مزورانه توصیف کرد.

وب‌گاه فرارو

حداقل یک ساعت قبل از خواب، تمام وسایل الکترونیکی‌تان را خاموش کنید؛ این کار کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد.

خبرگزاری دانشجو

طبق آخرین آمار، نرخ رشد جمعیت ایران با ادامه وضعیت فعلی، این نرخ طی چندسال آینده به عدد صفر رسیده و در آینده‌ای نه چندان دور، کشور با نرخ رشد منفی جمعیت مواجه خواهدشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم با تیرگی زیر چشم خود مشکل دارید، به این چند راهکار عمل کنید. اگر شما هم با تیرگی زیر چشم خود مشکل دارید، به این چند راهکار عمل کنید. به گزارش عرشه آنلاین؛ در جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن، بسیاری از افراد با سن بیش از صد سال زندگی می کنند و کمتر به بیماری دچار می شوند به همین دلیل ژاپنی ها به این منطقه لقب جزیره بدون مرگ داده اند.

وب‌گاه فرارو

توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، بخشنامه ساعت کاری ادارات خوزستان، ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درست 60 سال پیش در تهران، دختری به نام پوران با هویت مردانه زندگی می‌کرد که در نهایت دستگیر شد. درست 60 سال پیش در تهران، دختری به نام پوران با هویت مردانه زندگی می‌کرد که در نهایت دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دختری به نام پوران که از همدان گریخته و با هویت مردانه در تهران زندگی می‌کرد، مجبور به افشای رازش شد. روزنامه اطلاعات 14 شهریور 1343 گزارش مصوری از زنی معروف به اکبر منتشر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر فرزام پس از مسموم کردن بیمارانش به آنها تجاوز می‌کرد یک دندان‌پزشک به جرم تجاوز به چند زن پس از مسموم کردن آن‌ها با خوراندن نوشیدنی آلوده به مواد مخدر در دادگاه پرت، پایتخت ایالت استرالیای غربی، متهم شناخته شد. فرزام محرابی 32 ساله، دندانپزشک ساکن شلی (Shelley) در حومه پرت که به جرم تجاوز جنسی به چند زن پس از افزودن داروی بیهوشی به نوشیدنی آن‌ها متهم بود، به دنبال شکایت دو قربانی...