دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد در مطلبی ادعا کرد که جمهوری آذربایجان قصد مصادره املاک دولتی ایران در باکو را دارد. روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد در مطلبی ادعا کرد که جمهوری آذربایجان قصد مصادره املاک دولتی ایران در باکو را دارد. این روزنامه نوشت: بیش از دوسال پیش، دولت جمهوری آذربایجان اقدامات قابل‌تاملی را علیه ایران آغاز کرده که به‌دلیل برخی ملاحظات نادرست، با سکوت...

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردکان، در دوره آموزشی پیشگیری از بیماری تب مالت ویژه متصدیان و شاغلین در صنوف مرتبط گفت: «بیماری تب مالت از جمله شایع‌ترین بیماری‌های باکتریائی واگیردار و مشترک بین انسان و دام در کشور است که در کشور ایران ریشه کن نشده و وجود داشته که عامل آن نوعی باکتری به نام بروسلا است.»

وب‌گاه گسترش

کارت سوخت بسیاری از رانندگان که بیمه شخص ثالث ندارند، قطع شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصمیم رئیس مجلس، جدول شماره 8 لایجه بودجه 1403 مربوط به برآورد تملک دارایی‌های مالی برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی با کد تعرفه 07101000 از 1403/2/15 تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت گرامید‌اشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، تقویت مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ایجاد محیط کار ایمن و بهداشتی به عنوان یک حق اساسی در محل کار را چارچوبی برای مقابله با خطرات نوظهور ناشی از تغییرات آب و هوایی برای سلامت کارگران، عنوان کرد. متن این پیام به شرح زیر است: 28 آوریل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فن‌آوری «ام‌آر‌ان‌ای» برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده‌ترین سرطان پوست در بریتانیا آزمایش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه بزودی بسته پرتفوی سهام عدالت به هیات واگذاری و هیات دولت تقدیم می‌شود، گفت: امسال 5 میلیون نفر سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی به مناسبت روز روانشناس و مشاور بهروزی و فضیلت مندی در زندگی را ارمغان روانشناسان و مشاوران عنوان کرد و نوشت: برخی از موفقیت های پلیس مرهون زحمات مسئولانه روانشناسان و مشاوران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قلیان اکسیژن دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اولین واکسن سفارشی مبتنی بر فن‌آوری «ام‌آر‌ان‌ای» برای بیماران مبتلا به ملانوما، کشنده‌ترین سرطان پوست در بریتانیا آزمایش شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند گفت: یک هزار و 440 واحد نهضت ملی مسکن در پرند که آماده تحویل است به دلیل عدم تامین زیرساخت آب و فاضلاب تحویل داده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازیان درباره افراد واجد شرایط دریافت سهام عدالت گفت: این جمعیت 5 میلیون نفری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و البته بخشی از ایثارگران هم مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند.