دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی همراه با کارگاه‌های آموزشی را با عنوان «روانشناسی خودمانی» برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد. در این جلسه، ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهمی که در خیابان گاندی زنی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهر گرگان دستگیر شد. ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مردی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان تبادل الکترونیک پرونده‌های بیماران فراهم شده است که این امکان از اطاله دادرسی در رسیدگی‌ها جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10، قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شی جین‌پینگ رئیس‌جمهوری چین در حالی هفته آینده به فرانسه سفر خواهد کرد که پکن به دنبال همکاری عملی و ارتباطات راهبردی با فرانسه در بحبوحه تنش‌ها در روابط تجاری با اتحادیه اروپا است.

وب‌گاه فرارو

پرستاران یک بیمارستان گرگان نسبت به اضافه‌کار اجباری انتقاد کردند. آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز 12 تا 20 هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بیمه مرکزی به رانندگان فاقد بیمه شخص ثالث هشدار داد، در صورت پرداخت نشدن حق بیمه، کارت سوخت وسیله نقلیه آنها متوقف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هزاران شهروند معلول با پیوستن به کارزار برکناری رئیس سازمان بهزیستی کشور، خواستار عزل او شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: یکی از مسئولیت‌های معاونت امور زنان و خانواده در سند مهندسی و فرهنگی، تدوین منشور مشاوره خانواده است که به تدوین نهایی رسیده و پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی»؛ هنر؛ زبان و علوم تجربی کنکور 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسات هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و با ارتقا مرتبه علمی 10 عضو هیأت علمی به استادی موافقت شد. در این جلسات با ارتقا مرتبه علمی دکتر مژگان امتیازجو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دکتر سیدمسلم سیدالحسینی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، دکتر مهدی شمسایی مهرجان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از حضور نمایندگان پارلمان غنا در بهارستان منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

خبرگزاری تسنیم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است.

وب‌گاه گسترش

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است که بسته پرتفوی سهام عدالت به زودی به هیات واگذاری و هیات دولت ارائه خواهد شد و در امسال حدود 5 میلیون نفر قادر به دریافت سهام عدالت خواهند بود.