سه‌شنبه 1 خرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای‌دهندگان برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که محبوبیت حزب کارگر افزایش یافته و نسبت به حزب حاکم محافظه کار از برتری 18 درصدی در میان رای‌دهندگان برخوردار است.

وب‌گاه فرارو

آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لایحه عفاف و حجاب گفت: این لایحه ایرادات جدی داشت اما این ایرادات اصلاح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری 14 نفر در نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد وگفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع دسته جمعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است، امکان خرید و تجهیز هزار پرستار کشور به وسایل امنیتی و حفاظت شخصی شامل اسپری فلفل، شوکر و باتوم تلسکوپی فراهم شده است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه فرارو

سالاد تن ماهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب تن ماهی با انواع سبزیجات مانند کرفس، پیازچه، جعفری و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی گرشاسبی، اکثر مردم وقتی نام ماهواره را می‌شنوند شاید از کاربردهای روزمره‌ای که مدام با آن سروکار دارند و ارتباط این کاربردها با ماهواره ذهنیتی نداشته باشند و برای خیلی از مردم این سوال مطرح شود که پرتاب ماهواره چه سودی برای زندگی ما خواهد داشت؟ شاید دور از ذهن خیلی‌ها باشد اما واقعیت این است که بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که...

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدیو با حضور دکتر زنده دل در مورد اینکه کم تحرکی و خوردن غذا‌های چرب باعث ایجاد کبد چرب و سرریز کردن چربی‌ها داخل خون و رگ‌های قلبی می‌شود صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزگرد «موانع امنیت شغلی روزنامه نگاران و راه های تقویت آن» با حضور مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، کامبیز نوروزی حقوقدان رسانه ای و سعید ارکان زاده یزدی مدرس و روزنامه نگار توسط مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 11 خانه در آمل به علت فروش مواد مخدر پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل شده است. در برایتون بریتانیا، برای نخستین بار یک مسلمان، به عنوان شهردار برگزیده شده است. محمد اسد‌الزمان 63 ساله بنگلادشی تبار، به مدت 30 سال در برایتون زندگی کرده است و در علوم سیاسی فارغ‌التحصیل...