شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کار گفت: مستمری 3 میلیون و 300 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد واریز شد.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم در مسابقات پیش رو با توجه به نبود کاپیتان تیم، امیر مهدی زاده بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق تاکید معاونت آموزشی وزارت بهداشت، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول تحصیلی 1401-1400 امروز پنج شنبه ششم خرداد ماه جاری پایان می‌یابد. ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال و میهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صورت می‌گیرد. طبق جدول...

وب‌گاه عصر ایران

نمایندگان مجلس در آغاز هر اجلاسیه مجلس به دیدار آیت‌الله خامنه‌ای می‌رفتند که با توجه به شیوع ویروس کرونا این دیدار به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

دیدار ویدئوکنفرانسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گزارش این کمیسیون درباره طرز کار دستگاه های مرتبط با واردات و توزیع محصولات تراریخته را قرائت کرد.

خبرگزاری ایسنا

بازیکن سابق سپاهان و استقلال گفت: باید در فوتبال برای اصل اخلاق مداری و انسانیت احترام قائل شویم و بگذاریم فوتبال در مسیر سالمش حرکت کند.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به برنامه جامع فدراسیون پزشکی ورزشی برای سلامت قهرمانان المپیکی تصریح کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی به دقت وضعیت سلامت این قهرمانان را زیر نظر دارد.

خبرگزاری دانا

حسن پورقربان از اجرای چهارمین مرحله طرح محله انقلاب در منطقه کم برخوردار شهرک امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر با مشارکت بیش از 30 اداره و دستگاه اجرایی، بهداشتی خدمات رسان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه گفت میان جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره 2 نظریه مربوط به شیوع ویروس کرونای جدید در دنیا اختلاف نظر وجود دارد. رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که چهارشنبه منتشر شده به اینکه این دو نظریه، مشخصا چه نظریه‌هایی هستند اشاره‌ای نکرده است. با این وجود، بایدن در این بیانیه تصریح کرده دستور داده درباره منشأ شیوع کرونا «از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس انجمن متخصصان داخلی ایران معتقد است که بهبودیافتگان کرونا که هنوز سرفه می‌کنند یا با ریزش شدید مو مواجه هستند، ممکن است هنوز مقادیری از عفونت ناشی از کرونا در بدن آنها باقی‌مانده باشد.

خبرگزاری ایسنا

محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی کوو پارس با اشاره به آغاز فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس، گفت: در فاز دوم مطالعات کسانی که بیماری کنترل شده‌ای مثل دیابت یا فشارخون کنترل شده دارند وارد مطالعه شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

با توجه به تعطیلات پیش رو در روز‌های 14 و 15 خرداد، مقرر شد به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت 12 روز سه شنبه 11 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع شود.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز مستمری مددجویان نهادهای حمایتی با افزایش1/7 تا 2/8 برابری آن نسبت به سال99 خبر داد.