یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

از سوی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی؛ بخشنامه کمیته انتقال «سازمان تعلیم و تربیت کودک» ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درصورت تصویب طرح پیشنهادی که از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صحن علنی ارسال شده است، تمامی کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی انتخابات 28 خرداد 1400 را که پس از تصویب در ستاد ملی کرونا از سوی رئیس محترم جمهوری ابلاغ شده است، در 15 بند منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست امروز استانداران، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در این جلسه، دو دستورکار داشتیم؛ یکی موضوع بررسی آخرین وضعیت انتخابات از نظر تمهیدات، پشتیبانی‌ها و تشکیل هیات‌های اجرایی، تعیین شعبه‌ها و امکانات که باید صورت گیرد. وی افزود: هم‌چنین بحث دیگر نیز موضوع کرونا و آخرین اقداماتی که در ایام این بیست‌روز تبلیغات...

خبرگزاری مهر

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: سال گذشته حقوق کارمندانی که کمتر از چهار میلیون تومان دریافت می کردند، 53 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هیچ شخصی حق ندارد در انتخابات پیش رو از امکانات جمعیت هلال احمر به نفع فرد یا گروهی خاص، استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار جانباختگان کرونا در 24 ساعت گذشته را 251 نفر اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پایگاه بلومبرگ اعلام کرد با افزایش نشانه‌های بازگشت اقتصاد آمریکا به وضعیت پیش از شیوع کرونا، قیمت نفت به حدود بشکه‌ای 64 دلار افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی عبداله پور با اشاره به اینکه متروی تهران به عنوان بزرگترین سامانه حمل و نقل ریلی و با توجه به حجم مسافرانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند، از همان ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا با نقد‌های زیای در خصوص گسترش زنجیر انتقال روبرو است، افزود: علیرغم تمامی مشکلات، متروی تهران همچون گذشته و با تدابیر اتخاذ شده بدون حتی لحظه‌ای تعطیلی همچنان خدمات رسانی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از صادرات 25 میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال 99 در شرایط تحریم و کاهش تقاضای ناشی از کرونا خبر داد و گفت: درآمد ارزی ناشی از این مقدار صادرات 10 میلیارد دلار بوده است.

خبرگزاری دانا

جانشین وزیر بهداشت در امور اجرایی ستاد هماهنگی واکسیناسیون کشور منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی انتخابات 28 خرداد 1400 را که پس از تصویب در ستاد ملی کرونا از سوی رئیس محترم جمهوری ابلاغ شده است، در 15 بند منتشر کرد.

خبرگزاری دانا

تینو صالحی، بازیگر و کارگردان تئاتر که در نمایش «سگک» نقش شهید شاهرخ ضرغام را بازی می کند از تضاد و انگیزه ای که در زندگی این شهید باعث می شود تا لات قبل از انقلاب، فرمانده جنگ شود، صحبت می کند.

وب‌گاه الف

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه جزییات افزایش 34درصدی حقوق کارمندان دولت برای جبران آثار اقتصادی کرونا و تحریم را تشریح کرد.