شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «تسبیح صبح» هر روز صبح هنگام اذان صبح به افق تهران به تهیه کنندگی و سردبیری موسی نظری از رادیو سلامت پخش می‌شود که بخشی از برنامه به معرفی شهدای مدافع سلامت اختصاص دارد. موسی نظری تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: «تسبیح صبح» در قالب مجله صبحگاهی و با فضای معنوی اذان صبح به افق تهران روانه آنتن رادیو سلامت...

خبرگزاری ایسنا

ایران مال یکی از مراکزی است که در آن واکسیناسیون کووید -19 برای سالمندان و بیماران خاص انجام می‌شود. چهارشنبه 5 خرداد نماینده سازمان جهانی بهداشت ضمن حضور در این مرکز و بازدید از آن، جلسه‌ای با مسئولان این مرکز برگزار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازهم والیبال و لیگ ملتها. اما کرونا امسال لیگ ملتها را حبابی کرد. متمرکز و محدود به سالن، هتل و تمرین. والیبالی ها بعداز یکسال تعطیلی، درست دو ماه قبل از المپیک در شهر ریمینی دور هم جمع شده اند تا به رغم شرایط سخت کرونایی و دور از چشم تماشا گران با هم رقابت کنند، آن هم بدون اینکه با هم دست بدهند، زمین ها عوض شود، داور خط نگه داری باشد و یا حتی در...

وب‌گاه خبر آنلاین

کنسرت آنسامبل «سیریا» که قرار بود برای اولین بار در بوشهر روی صحنه برود، بدون توضیح هیچ دلیلی، لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا کنون بیش از 3 میلیون و 330 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران قوی بدون اقتصاد قوی شکل نمی‌گیرد و از الزامات اقتصاد قوی تیم اقتصادی دولت است.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد: امشب (چهارشنبه 5 خرداد) از ساعت 10 شب مراسم قرعه‌کشی مناظره های انتخاباتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

معاون تحقیقات وزارت بهداشت به انتقاد ضمنی از شبکه های تحقیقات سلامت پرداخت و گفت: این بخش ها می توانند با تکمیل پازل های پژوهشی در کشور بسیاری از نگرانی های بهداشتی را مرتفع کنند.

خبرگزاری ایسنا

کنسرت آنسامبل «سیریا» که قرار بود برای اولین بار پنجم خرداد در بوشهر برگزار شود، به دلایل ناملعومی لغو شد.

خبرگزاری دانا

پسر دبیرکل حزب‌الله لبنان در توییتی به پیگیران سلامت پدرش اطمینان خاطر داد و نوشت، پدرش حساسیت دارد.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با توجه به کرونا و جلوگیری از تجمعات تصمیم گرفته شد هر نامزد انتخاباتی با هر استانی گفت‌وگو با دوربین داشته باشد.

وب‌گاه تابناک

تاسیس 44 شرکت صوری به نام افراد بی‌بضاعت و دریافت تسهیلات به نام این افراد در ازای پرداخت ماهیانه 200 هزار تومان به آن‌ها از دیگر اتهامات حسن رعیت است که در جلسه دادگاه مطرح شد؛ رعیت بی‌بضاعت بودن این افراد را منکر شد و آن‌ها را که اعضای هیئت مدیره شرکت‌های صوری تسهیلات گیرنده بودند، کارمندان خود دانست!

وب‌گاه تابناک

در اردیبهشت ماه 1400 همزمان با رشد چشمگیر تولید شرکت بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولاد سازی، نورد گرم، نوردسرد و فولاد سبا بدست آمد که منجر به کسب رکورد 91% در کل شرکت و بهبود 2% نسبت به سال قبل گردید که این رکورد از ابتدای راه اندازی تاکنون بی نظیر است.