یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

معاونان آموزشی و فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در نامه ای به وزیر بهداشت مشکلات دستیاران را دسته بندی کرده و پیشنهاد کردند کمیته حقوقی برای رسیدگی به مشکلات این دانشجویان تشکیل شود.

خبرگزاری دانا

کوشکی گفت: با ابتلای 255 لرستانی دیگر به کرونا، تعداد مبتلایان در استان به 114 هزار و 960 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: امیدوارم هر چه زودتر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به معرفی افراد کلیدی کابینه‌هایشان اقدام کنند تا اهالی اقتصاد و صنعت بتوانند برآوردی دقیق از نحوه عملکرد آنها داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: تعیین تکلیف در مورد وضعیت محدودیت یا منع تردد سفر در تعطیلات 14 و 15 خرداد ماه منوط به اعلام نظر وزارت بهداشت و ستاد کرونا است و تاکنون در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است.

وب‌گاه فرارو

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 251 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 78 هزار و 848 نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

منوچهر حبیبی با اشاره به برگزاری چهلمین سال‌گشت اقامه نماز در استان قزوین گفت: نقش نماز جمعه و تاثیر آن در سطح جامعه بر کسی پوشیده نیست.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر از تدوین سند جامع راهبردی توانمندسازی، رتبه‌بندی و تعالی سازمانی در حوزه مبارزه با موادمخدر در قالب تفاهم‌نامه مشترک ستاد با سازمان مدیریت صنعتی خبر داد.

وب‌گاه الف

درحالی که قیمت برنج در بازار افزایش 100 درصدی را در مقایسه با سال قبل تجربه و نرخ هرکیلوگرم برنج در بازار 45000 تومان را نیز لمس کرده است از سال گذشته 31 هزار تن برنج در گمرک باقی مانده است.

وب‌گاه فرارو

آذری جهرمی گفت: «ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌سازی هم نخواهیم کرد. ثبت نام هم صرفا از طریق سایتی خواهد بود که امروز اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید.»

خبرگزاری مهر

سومین نشست کارگروه همکاری‌های آکادمیک، تحقیقات و آموزش عالی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و فدرال اتریش چهارشنبه 5 خرداد ماه 1400 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

سید ناصر عمادی، پزشک داوطلب ایرانی از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در چهل و هشتمین دوره اهدای مدال فلورانس نایتینگل موفق به کسب این مدال شد.

خبرگزاری دانا

آیین پایانی پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع احساس تعلق به ایران اسلامی ویژه سیستان و بلوچستان با معرفی برترین ها و همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این گردهمایی، جمعی از هنرمندان تئاتر، مطالبات خود را در قالب بیانیه‌ای با نمایندگان مجلس در میان گذاشتند.