یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

کتاب «همسایه‌های خانم‌جان» شامل خاطرات پرستار احسان جاویدی در خاک سوریه فردا سه‌شنبه در سازمان رسانه‌ای اوج رونمایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پرفسور محمداسماعیل اکبری در پاسخ به نامه برکناری خود توسط وزیر بهداشت، خطاب به دکتر نمکی نوشت: آیا کوتاهی‌های متعدد، سنگ‌اندازی‌ها و بعضا عنادورزی‌ها در موضوع جمعیت در طول دو سال گذشته، توصیفات شما پیرامون رابطه‌تان با رهبری را تائید می‌کند؟!

خبرگزاری ایسنا

برچسب قیمت مانتو را که 500 هزار تومان است می‌کند و می‌گوید: «اشتباه شده. قیمتش 600 تومنه». 500 هزار تومان را کارت می‌کشد و از خریدار می‌خواهد 100 هزار تومان را نقدی بپردازد؛ نوعی دزدی که فروشنده‌ها و صاحب فروشگاه‌ها با آن به خوبی آشنا هستند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تصویب افزایش ساعت برگزاری فرآیند اخذ رای در انتخابات پیش‌رو توسط ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: درباره زمان برگزاری انتخابات نیز بر اساس پیشنهاد وزارت کشور، ستاد ملی کرونا مصوب کرد که ما یک ساعت زودتر یعنی 7 صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کنیم و از آن سمت نیز بر اساس تشخیص وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد روز بعد امکان تمدید وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درصورت تصویب طرح پیشنهادی که از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صحن علنی ارسال شده است، تمامی کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند و تصویب آن دستاورد بزرگی برای کارگران ساختمانی خواهد بود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به نقش مهم مجموعه‌های فرهنگی در غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از تلاش برای بهره برداری از پروژه های دانشجویی و تجهیز سالن های ورزشی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حناچی گفت: در تجربیات جهانی با توجه به شیوع کرونا در هیچ یک از شهر‌ها نه تنها طرح ترافیک لغو نشد بلکه طرح‌های ترافیک سخت‌تر پیگیری شد.

وب‌گاه فرارو

جان بابایی گفت: امیدواریم با واکسن‌های تولید داخل و واکسن‌های وارداتی و همچنین اقداماتی که انجام می‌شود جلوی موج‌های بعدی کرونا گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا

در آیین تکریم و معارفه در دادسرای ناحیه 26 تهران با ابلاغ احکام صادره از سوی دادستان عمومی و انقلاب تهران، المیرا نقی زاده به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرا معرفی و از خدمات میران اسماعیلی تشکر و قدردانی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، واحد اطلاعات اکونومیست در یکی از تحلیل‌های جدید خود (مورخ 4 آوریل 2021) به پیش‌بینی وضعیت اقتصاد ایران در 5 سال آینده پرداخته است. بر اساس این گزارش، باوجود سه سال رکود عمیق کشور و تحریم‌های مستمر ایالات‌متحده، ایران همچنان دومین اقتصاد بزرگ منطقه با دومین نرخ جمعیت است که در صورت تنش‌زدایی روابط با آمریکا (هرچند بعید به نظر می‌رسد)، چشم‌انداز...

خبرگزاری ایسنا

قطعی برق / سالروز فتح خرمشهر / مذاکرات برجامی / انتخابات 1400 از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: افزایش ساعت کار شعب رأی‌گیری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده است و منع قانونی ندارد.

خبرگزاری میزان

یک بازیگر تلویزیون گفت: بازیگری را می شناسم که امروز میوه فروشی می کند. به هیچ عنوان قصد توهین به شغلی را ندارم اما مگر کار بازیگری که سالها فعالیت کرده میوه فروشی است؟ آیا وی نباید امروز با خیال راحت دوران بازنشستگی خود را سپری کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد ملی کرونا مصوب کرد که ما یک ساعت زودتر یعنی 7 صبح فرآیند أخذ رأی را آغاز کنیم و از آن سمت نیز بر اساس تشخیص وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد روز بعد امکان تمدید وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه میزان واردات انسولین قلمی در سال جاری بیشتر از سال گذشته بوده اما در عین حال هنوز در بازار کمیاب است، علت بخشی از این کمبود در بازار را قاچاق معکوس عنوان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول گروه تحقیقاتی تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه برخی از کشورهای صاحب‌نام تکنولوژی تولید واکسن را از ایران گرفتند گفت: اقبال به واکسن ایرانی بسیار بیشتر از واکسن خارجی است.