پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه‌های کارگاه فیلمسازی چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است از 17 تا 26 آبان 99 برای اولین بار به شکل آنلاین و رایگان برگزار شود، مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مراجعه به یکی از آزمایشگاه‌های معروف تهران متوجه شدیم که این آزمایشگاه برای دریافت هزینه از کارتخوان شهربازی استفاده می‌کند!

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شیروان اعلام کرد: این شهرستان با دارا بودن 12 هزار و 600 راس دام سنگین، 25 درصد گوشت قرمز خراسان شمالی را تولید می‌کند.

خبرگزاری مهر

طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، رکوردگیری از اردونشینان تیم ملی در هفته نخست پیکارهای لیگ برتر انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

دانمارک میلیون‌ها راسو در این کشور را به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از بین می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه فعالیت اصناف و مشاغل زیر ذره‌بین بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این اداره قرار دارد، گفت: در طول یک ماه گذشته 113 واحد متخلف در این شهرستان به دادگاه معرفی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر تازه‌ترین آمار‌ها 34 میلیون و 984 هزار و 521 نفر از مبتلایان به کووید -19 نیز تاکنون بهبود یافته‌اند. روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید -19 که تاکنون در 216 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. آمریکا هم‌اکنون با بیش از 9.9 میلیون مبتلا و بیش از 240 هزار قربانی همچنان در صدر فهرست...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - کمیته امور اقتصادی، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تشکیل و تامین و توزیع اقلام بهداشتی، نظارت بر بازار و جلب مشارکتهای مردمی برای مقابله با این ویروس وارد مرحله جدید شد.

خبرگزاری ایسنا

سفر رفتن در دوران کرونا رفتاری تایید نشده است. با این حال، محدودیت‌ها باعث نشده سفر در ایران و دیگر کشورها متوقف شود. اما یک برگشت امن از مسافرت را چگونه می‌توان رقم زد؟

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: مرز رسمی و بین المللی مهران با رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای انجام مبادلات مرزی با تجار عراقی فعال است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان گفت: زمان برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری تریال و مرحله سوم لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای ماه آینده (آذر) تمام خدمات این شرکت به مشترکان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است و هیچ خدمتی حضوری ارایه نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دفتر ارزیابی فناوری های سلامت، تدوین استاندارد و تعرفه خدمات سلامت وزارت بهداشت منصوب شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - فرنگی کاران استان خوزستان به عضویت تیم ملی برای مسابقات کشتی قهرمانی جهان درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 40 مرکز خدمات جامع سلامت در این کلانشهر به بیماران کرونایی خدمات می‌دهند و بقیه مراکز بهداشتی آماده خدمات رسانی به عموم مردم هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، از برنامه تولید انبوه کیت های تشخیص سریع در کشور خبر داد.