پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موارد ابتلا به کووید - 19 در ایالات متحده آمریکا همزمان با تب داغ انتخابات ریاست جمهوری این کشور و انتظار برای اعلام نتایج نهایی، رکورد شکست.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و آزمون‌های حضوری مدرسه‌های شهر بوشهر برای مدت یک هفته (17 تا 24 آبان ماه) تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی از کاهش آمار مرگ و میر ناشی از استعمال مواد مخدر، محرک و توهم زا طی دوران شیوع کرونا در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد نسبت به شیوع ویروس همه گیر کرونا در مراحل برداشت و پر کردن گل زعفران هشدار داد و گفت: جلوگیری از شیوع این بیماری در این بخش نیازمند توجه دقیق به رعایت پروتکلهای بهداشتی و مسائل پیشگیرانه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به ارایه گزارش نهایی توسط داوران و تایید علمی داروی «MAB98» مربوط به بیماران کرونایی گفت: این دانشگاه به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه این دارو در سازمان غذا و دارو است.

خبرگزاری مهر

کتاب «پوتین‌قرمزها» که محور سومین پویش کتاب قهرمان قرار گرفته، خاطرات مدیرمسئول جنگ روانی قرارگاه خاتم‌الانبیا را در سال‌های دفاع مقدس از بازجویی از اسرای عراقی و جنگ روانی در بر می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ماسک آسان‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در موج سوم اپیدمی است اما روش استفاده از آن باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نماز جمعه این هفته 16 آبانماه تنها در سه شهر اردل، کوهرنگ و سامان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد گفت: طی 24 ساعت گذشته 350 عمل تشخیصی سی تی اسکن در این مرکز درمانی انجام شده است.

خبرگزاری مهر

تمدید مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه و پایان مهلت ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و نشر در هفته‌ای هستند که گذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود اعلام وضعیت قرمز در استان تهران و اعمال محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از مناطق کشور، بازارهای روز شهرستان قرچک همچنان به فعالیت خود ادامه داده و مردم به کسب و کار و خرید وسایل مورد نیاز همچون روزهای عادی اقدام می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرروابط عمومی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم برای افزایش سطح آمادگی خود از روز شنبه (فردا) در تهران اردو می‌زند.

خبرگزاری مهر

در آستانه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه‌ای برگزاری این مسابقات را در کشور قطر محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم گفت: طرح امربه‌معروف در حوزه سلامت در قم اجرا می‌شود که بر اساس آن آمران به معروف راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا را میان مردم ترویج می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

دلار در برابر بسیاری از ارزهای مهم بیشتربن ریزش یک سال اخیر خود را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان آشتیان گفت: سه میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات، به اقشاری که از شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند، پرداخت شد.