پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

تمامی شاخص ها مهم بورسی جهان صعودی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مدیر پروازی در زنجان نداریم و در واقع این موضوع از مسائل حل شده در استان است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بیش از 21 هزار نفر از مردم مناطق مختلف این استان از خدمات طرح آمران سلامت برخوردار شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی حاوی گوشت قرمز و فرآوری شده، غلات تصفیه شده و نوشیدنی‌های شیرین که با افزایش التهاب در بدن ارتباط دارند، می‌توانند خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش دهند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: به دلیل تداوم شرایط فوق قرمز کرونایی نماز جمعه امروز در ساری مرکز استان برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا، برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در آرامستان‌های منطقه ممنوع و با عاملان آن طبق مقررات برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: در 2 عملیات جداگانه در مجموع 318 کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو عبوری در مهریز و یزد کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس اتاق اصناف یزد گفت: حدود 98 درصد صاحبان صنوف مختلف پروتکل‌های ابلاغی و بهداشتی را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مرکز استان رعایت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی وزنه‌برداری در حالی که از فاصله داشتن «سهراب مرادی» با شرایط آرمانی سخن گفت، عنوان کرد که «کیانوش رستمی» باید در اردوی تیم ملی شرکت کند و خود را با شرایط وفق دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزاری سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی، اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور شخصیت‌های برجسته جهانی را می‌توان از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری هفته گذشته برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - بیشتر از آنچه که مردم آمریکا نسبت به تعیین سرنوشت خویش در این دوره از انتخابات حساس هستند، مردم و دولتمردان سایر کشورها با حساسیت بالا این موضوع را رصد می‌کنند و بسیاری معتقدند که این انتخابات نه تنها بر آمریکا بلکه بر اکثر معادلات بین المللی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

ثبت نام برای دریافت وام ویژه دکتری نیم سال جاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا (شنبه، 17 آبان) آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال تحصیلی جدید مانند سال قبل، 650 دانشجو پذیرش داشتیم که در پایش نهایی آمار دانشجویان غیربومی نیز اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس شبکه بهداشت پیرانشهر گفت: هم‌اینک به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیش از 80 درصد ظرفیت بیمارستان این شهرستان در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.