پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: روزانه یک میلیون عدد انواع ماسک در واحدهای تولیدی استان تولید شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به عفونت کووید 19 ناشی از کروناویروس جدید به 49 میلیون و 35 هزار و 144 نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و 239 هزار و 660 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت با اشاره به اینکه با امضاهای طلایی برخورد می‌کنیم گفت: منافع خیلی‌ها به خطر خواهد افتاد چرا که عده‌ای سال‌ها عادت کردند که با رانت کار کنند اما آنها را حذف خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - این روزها گوشی خواهرش کلاس و مدرسه‌اش شده است، اما ارتباط با این کلاس درس، تنها در ارتفاعات و روی تپه‌های همجوار روستاهای راز جرگلان خراسان شمالی برقرار می‌شود به همین علت، بچه‌ها اسمش را گذاشته‌اند «تپه های فورجی».

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون اسکواش، گفت: در رایزنی با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان تصمیم بر این شد تا لیگ برتر را از اواخر آذر برگزار کنیم.

خبرگزاری ایسنا

سمانه سقا به اعلام باخت فنی تیم خود در لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: 30 درصد تیم ما به کرونا مبتلا شده و بازی‌ها باید به تعویق می‌افتاد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - جدال قدرت در آمریکا به قدری کر کننده شده است که افزایش شمار مرگ و میر ناشی از همه‌گیری کرونا در این کشور، کمتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری ایسنا

جدول زمان بندی فعال شدن سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمه دوم سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ایرنا_ سرپرست بخشداری مرکزی دماوند گفت: طی شش ماهه نخست سال، 357 مورد جلوگیری از تخلفات ساختمانی از قبیل احداث بنا، دیوار کشی، فنس‌کشی، تغییر کاربری و رفع تصرف در روستاهای بخش مرکزی دماوند انجام و همچنین 52 فقره پرونده نیز به کمیسیون ماده 99 ارجاع داده‌شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با هدف کاهش ابتلای به ویروس کرونا همکاری همه جانبه شهروندان در کاهش تردد بین شهری در این استان ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: با اجرای دقیق نسخه الکترونیکی توسط موسسات درمانی، مشکلات جامعه پزشکی کاهش یافته و دسترسی بیماران به ارائه خدمات بیشتر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی حزب اعتماد ملی، ورود شخصیت‌های اصلاح‌طلب برای ایجاد اجماع میان اصلاح طلبان را مفید دانست اما تصریح کرد: آنها باید الزامات کار جمعی و مطالبات جریان‌های سیاسی را مدنظر قرار دهند و به‌شکل قیم مآبانه مسائل را حل نکنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - روانشناس و فعال حوزه خانواده گفت: یکی از مهمترین دلایل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا رودربایستی‌های خانوادگی است که اخیرا گروه‌های همسال را هم درگیر کرده است.

خبرگزاری مهر

کنفدراسیون فوتبال آسیا به بیانیه اتحادیه بین المللی بازیکنان حرفه‌ای و محکومیت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: تاکنون 2 هزار و 200 نفرروز بستری در مرکز تکمیل درمان شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

خبرگزاری مهر

نفر برتر رقابت‌های انتخابی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با شرایط بسیار سختی خودش را به این پیکارها رسانده و در نهایت پیروز میدان شده است.