پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه 60 درصد از شهروندان کم تحرک هستند، گفت: چاقی و اضافه وزن معضل بزرگی است و بعد از ایام کرونا نگران چاقی شهروندان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سامانه دادرسی الکترونیکی برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگستری استان همدان با حضور مسوولان رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - احتمال اعمال محدودیت‌های ساعتی کرونایی به عنوان تازه‌ترین تدبیر برای مقابله با کرونا مطرح شده و ممکن است در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شود.

خبرگزاری مهر

زمان انجام مصاحبه آن دسته از متقاضیان کنکور سراسری سال 1399 که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از 14 کدرشته دارای شرایط خاص اعلام شده است، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: انتخاب صحیح محل اسکان اضطراری مسافران در راه مانده با توجه به شیوع ویروس کرونا باید در دستور کار جدی دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

خبرگزاری ایسنا

پلیس بلژیک از کشف بزرگترین محموله کوکائین در این کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون 49 میلیون و 35 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ تاکنون 240 هزار و 953 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری ایسنا

قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی در واکنش به رشد قیمت دلار از ادامه روند افزایشی روز گذشته بازماند اما در مسیر ثبت بزرگترین رشد هفتگی در بیش از سه ماه گذشته قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - پزشک متخصص بیماری‌های عفونی و تب‌دار بیمارستان مهریز گفت: برای پیشگیری و مهار کرونا و جلوگیری از شیوع آن شهروندان حتما در خانه بمانند و از هرگونه رفت و آمد و دورهمی‌ها به شدت پرهیز کنند.

خبرگزاری ایسنا

آمارهای رسمی نشان می‌دهد ایالات متحده با بیش از 9 میلیون و 900 هزار مورد ابتلا به کرونا و بیش از 240 هزار مورد مرگ ناشی از این عفونت ویروسی در حال حاضر، هم بیشترین تعداد مبتلایان و هم بالاترین تعداد کل قربانیان کووید 19 را در جهان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صفحه شخصی استیو بنن مشاور سابق ترامپ در توییتر به دلیل دعوت مردم آمریکا به خشونت معلق شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: همه متقاضیان تست کرونا، مشمول این تست نمیشوند و باید دارای شرایطی باشند.

خبرگزاری ایسنا

سامانه جامع آموزش فدراسیون ورزش کارگری با هدف افزایش سطح علمی جامعه کارگری راه‌اندازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین از افزایش میزان مرگ و میر بیماران کرونایی خبر داد و گفت: کنترل این ویروس در سطح این استان بدون احساس وظیفه همگانی مسیر نمی شود.

خبرگزاری مهر

پس از شیوع کرونا دولت صرفا کارگران بیمه شده را مشمول حمایت خود قرار داد و هیچ حمایتی از کارگران فاقد بیمه صورت نگرفت که تا امروز نیز مشکلات این قشر هنوز حل نشده است.