پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

عربستان سعودی قیمت فروش نفت به مشتریانش در آسیا و آمریکا را همزمان با موج جدید افزایش شیوع ویروس کرونا و مبهم شدن چشم انداز بازارهای انرژی، کاهش داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از آسیب پذیری روانی بیشتر مردان نسبت به زنان در دوران پاندمی کووید 19 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

بانک مرکزی انگلیس از اقدامات حمایتی گسترده جدید برای تقویت رشد اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر انجمن داروسازان تهران از توزیع ماسک 1300 تومانی در داروخانه ها خبر داد و در عین حال ضمن انتقاد از عدم ارائه تسهیلات کرونایی به داروخانه ها، گفت: در حال حاضر با توجه به تغییرات فاحش قیمتی در تامین داروی مردم در داروخانه ها، بحران اقتصادی در داروخانه ها وجود دارد.

خبرگزاری مهر

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار سختی را در هفته اول انجام خواهند داد، گفت: انگیزه های مس برای دیدار برابر استقلال بالاست.

خبرگزاری مهر

از میان سه نماینده ایران در دوره تربیت مدرس فدراسیون جهانی تکواندو، دو نفر با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه ونزوئلا ضمن برشمردن اهمیت روابط راهبردی تهران - کاراکاس بر تقویت پیوندهای راهبردی میان دو کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که آلودگی هوا در شرایطی که ترددها به دلیل شیوع کرونا کاهش یافته نشان می‌دهد نحوه مدیریت و مقابله با آلودگی هوا بسیار ناکارآمد است و نیازمند راهکاری جدی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با نزدیک شدن به پایان شمارش آرا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و شکایت ستاد «دونالد ترامپ» به دادگاه‌های ایالتی، تیم انتخاباتی بایدن نیز خود را برای نبردی حقوقی با وی آماده می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

هادی مرزبان که از سال‌ها پیش مشتاق اجرای نمایش «دکتر نون» است، می‌گوید که با مدیر تئاتر شهر قول و قرار گذاشته و اگر کرونا برطرف شود، بهار آینده این نمایش را روی صحنه می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت اتمام شمارش همه آرا، او و سناتور کامالا هریس به عنوان پیروز، اعلام خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر اینکه بیش از هشت ماه سخت با مجاهدت پرسنل بهشت زهرا (س) سپری شده است، گفت: آمادگی برای روزهای سخت تر هم داریم و حتی اگر لازم باشد معاونین، مدیران و کارمندان سازمان پا به عرصه امور اجرایی خواهند گذاشت و پلن های لازم برای این کار هم پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا

بانک مرکزی آمریکا با اشاره به تصمیمی برای اتخاذ رویکرد تورمی منعطف تر اعلام کرد: اقتصاد هنوز فاصله زیادی با سطح خود در زمان قبل از آغاز بحران کرونا دارد که سیاست فعلی را تا زمان ثبات بخشی به بازار ادامه خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا

از هنرمندان حوزه موسیقی نواحی به عنوان سرمایه‌های ملی و فرهنگی یاد می‌شود؛ سرمایه‌هایی که خود در مضیقه هستند. مشکلات گاه تا حدی پیش می‌رود که این هنرمندان در سکوت و انزوا دنیا را ترک می کنند بدون اینکه فرصتی برای اشاعه هنر خود به دیگری داشته باشند و بدین ترتیب شاخه‌ای مهم از هنر موسیقی نواحی کشور خاموش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

این روزها که بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری به دلیل گسترش ویروس مرگبار کرونا تعطیل شده است، انتشار چند عکس در فضای مجازی از سردیس برخی از هنرمندان نام‌آور کشورمان، انتقادهای زیادی در پی داشته است.