جمعه 13 مهر 1403

به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه!

هفته اول لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه به پایان رسید. در همین راستا و همچون فصل گذشته اینجا در ورزش سه هر هفته به معرفی تیم منتخب خواهیم پرداخت.

پاسور: علیرضا بهبودی (صنعتگران امید تهران) پاسور چهل و شش ساله صنعتگران امید تهران علی رغم مصدومیتی که داشت در اواسط ست اول برای تیمش به میدان آمد و توانست اوضاع آشفته تیمش را سامان دهد و یک پیروزی شیرین را برای صنعتگران امید در دربی تهران به ارمغان بیاورد.

دریافت کننده اول: امیر حسین ساداتی (گیتی پسند اصفهان) امیر حسین ساداتی دریافت کننده قدرتی تیم گیتی پسند اصفهان در بازی تیمش برابر سایپا خوش درخشید و توانست سی و شش امتیاز به دست بیاورد. کمتر بازیکنی در پست دریافت کننده قدرتی است که بتواند سی و شش امتیاز به دست بیاورد و امیر حسین ساداتی به خوبی از پس این کار دشوار بر آمد.

دریافت کننده دوم: محمدرضا رحمانی (چادر ملو اردکان) پدیده هفته اول لیگ برتر والیبال ایران کسی جز محمدرضا رحمانی دریافت کننده قدرتی تیم چادر ملو اردکان نیست، این بازیکن جوان که در آکادمی ها مشغول بازی بود توسط علیرضا طلوع کیان سرمربی چادر ملو اردکان به این تیم آورده شد و این جوان مازندرانی کاری کرد کارستان و ستاره تیمش برابر پاس گرگان بود، او بیست امتیاز در این دیدار به دست آورد.

سرعتی زن اول: مسعود غلامی (شهداب یزد) کاپیتان اول شهداب یزد در این فصل در کنار محسن دلاوری با بازی خوبشان از یک شگفتی بزرگ در هفته اول جلوگیری کردند و اجازه ندادند شهداب یزد برابر تیم تازه وارد مهرگان نور شکست بخورد. مسعود غلامی در این مسابقه یازده امتیاز کسب کرد.

سرعتی زن دوم: هادی شورکابی (گیتی پسند اصفهان) هادی شورکابی سرعتی زن 207 سانتی متری گیتی پسند اصفهان نیز عملکرد خوبی را در بازی تیمش مقابل سایپا داشت، گرچه عملکردش زیر سایه فوق درخشش امیر حسین ساداتی گم شد اما او هم توانست با کسب سیزده امتیاز در تیم هفته جای بگیرد.

قطر پاسور: جواد حسین آبادی (شهرداری ارومیه) جواد حسین آبادی که سالها در تیم هایی نظیر مس رفسنجان، سایپا تهران و چند تیم دیگر در لیگ بازی می کرد برای این فصل به شهرداری ارومیه آمد و در همین هفته اول برابر سپهر صدرا مشهد طوفانی به پا کرد و در سه ست بیست و یک امتیاز کسب و در تیم هفته قرار گرفت.

لیبرو: آرمان صالحی (طبیعت اسلامشهر) لیبروی سی و دو ساله و جدید طبیعت اسلامشهر طبق معمول یک بازی خوب دیگر را از خود به نمایش گذاشت تا نشان دهد بی دلیل بهترین دریافت کننده جهان در لیگ ملتهای والیبال نشده است. او فصل قبل در تیم شهرداری ارومیه عملکردی درخشان داشت و حالا می خواهد آن عملکرد را در تیم خوب طبیعت اسلامشهر تکرار کند.

سرمربی هفته: عبدالرضا علیزاده (شهرداری ارومیه) عبدالرضا علیزاده همچنان در پست سرمربیگری می‌درخشد او و تیمش شهرداری ارومیه در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران یک پیروزی خیلی سریع برابر سپهر صدرا مشهد کسب کردند و به شاگردان امیر حسینی اجازه عرض اندام ندادند. عبدالرضا علیزاده توانست در همین هفته اول شهرداری ارومیه را به صدر جدول ببرد تا عنوان سرمربی هفته را کسب کند.

لژیونر هفته: امین اسماعیل نژاد (اسکرا بلخاتوف لهستان) ستاره والیبال ایران در هفته ای که گذشت توانست با فوق درخشش خود اسکرا بلخاتوف را به پیروزی های مهمی برساند، او توانست در تیم منتخب هفته سوم پلاس لیگا لهستان نیز قرار بگیرد تا ستاره بی چون و چرای لژیونرهای ایرانی باشد و نامش به عنوان لژیونر هفته در تیم هفته ورزش سه قرار بگیرد.

بازیکن هفته: امیر حسین ساداتی (گیتی پسند اصفهان)

تیم هفته: شهرداری ارومیه

به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 2
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 3
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 4
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 5
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 6
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 7
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 8
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 9
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 10
به انتخاب ورزش سه؛/ تیم هفته: یک ستاره 36 امتیازی و بقیه! 11