یک‌شنبه 6 آبان 1403

به خاطر بی‌پولی: بارسا مدافعانش را حراج می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به خاطر بی‌پولی: بارسا مدافعانش را حراج می‌کند!

باشگاه بارسلونا می خواهد برای حفظ تراز مالی خودش یکی از مدافعانش را تابستان امسال به فروش برساند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا قصد دار تابستان آینده دوباره تعادل مالی خود را بدست آوردو تیم را از این وضعیت نجات دهد. بنابراین در حال برنامه ریزی پروژه بعدی با هدف بهبود ترکیب فعلی است. یکی از تصمیمات راهبردی که گرفته شده، بازگرداندن شادی ریاض مدافع میانی چپ پا است که راه را برای جدایی یکی از مدافعان میانی فعلی تیم بازی می کند. آنها می خواهند به پیشنهادات برای مدافعان ترکیب فعلی گوش دهند و شواهد حاکی از آن است که آندرس کریستنسن و ژول کنده در صف فروش در اولیوت بالاتری قرار دارند.

آنچه که واضح است این است که از بین سه مدافع میانی فعلی، یکی از آنها باید برود. بارسا به فروش اینیگو مارتینز فکر نمی کند زیرا در سن او بعید است که پیشنهاد با مبلغ بالایی وجود داشته باشد، بنابراین آرائوخو، کونده یا کریستنسن می توانند وارد بازار شوند. بارسا در این مقطع زمانی معتقد است که حفظ آرائوخو به دلیل کیفیت بالای این بازیکن در اولویت است و حتی بایرن اگر یک پیشنهاد نجومی نزدیک به 100 میلیون یورو را هم روی میز بگذارد، بارسا به آن توجه نخواهد کرد، با وجود اینکه ممکن است به معنی برطرف شدن مشکلات اقتصادی تیم به طور کامل باشد.

کنده که با مبلغ بیش از 50 میلیون از سویا به بارسلونا آمد و کریستنسن دو نامزد اصلی خواهند بود. فروش کنده ممکن است به تیم ضربه بزند اما مزایای اقتصادی آن قابل توجه خواهند بود، در حالی که کریستنسن گزینه ای است که بارسا ماه هاست دوست دارد از شر او خلاص شود. این مدافع دانمارکی اکنون دیگر همیشه در ترکیب فیکس ژاوی نیست و از اوضاع هم رضایت ندارد. در لیگ برتر چندین باشگاه او را زیر نظر دارند و در تابستان تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

به خاطر بی‌پولی: بارسا مدافعانش را حراج می‌کند! 2