دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بووه قفل دروازه لورکوزن را باز کرد / پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بووه قفل دروازه لورکوزن را باز کرد / پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس)

بعد از گذشت یک ساعت از بازی رم و بایرلورکوزن سرانجام شاهد به ثمر رسیدن یک گل بودیم که ادواردو بووه آن را برای میزبان به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو برای حضور در دیدار پایانی لیگ اروپا باید از سد بایر لورکوزن بگذرند. آنها دیدار رفت خود مقابل نماینده آلمان را امشب در ورزشگاه المپیکو برگزار کردند و در حالی که در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بودند سرانجام در هفدهمین دقیقه از نیمه دوم قفل دروازه لورکوزن را باز کردند.

زننده این گل یک چهره جوان کمتر شناخته شده بود. ادواردو بووه، هافبک 20 ساله رم در دقیقه 62 بازی امشب موقعیتی را به گل تبدیل کرد که خودش آن را شروع کرده بود.

او که طی 18 بازی خود در این فصل از سری آ تنها یک گل زده بود، امشب با تصمیم ژوزه مورینیو در ترکیب اصلی رم مقابل لورکوزن قرار گرفت و با یک گل بسیار مهم پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد؛ این اولین گل بووه طی سومین بازی او در لیگ اروپا بود.

هافبک رم بعد از یک استارت سریع توپ را به تامی آبراهام رساند که داخل محوطه جریمه حریف پشت به دروازه حضور داشت. مهاجم رم با یک چرخش سریع شوت خود را زد که با واکنش لوکاس هرادسکی مواجه شد؛ باو که بعد از پاس به آبراهام وارد محوطه شده بود روی ریباند این ضربه توانست دروازه لوکوزن را باز کرده و نتیجه را 1-0 کند.

بعد از گل باو ورزشگاه المپیک رم از شادی تا مرض انفجار پیش رفت و این بازیکن جوان در حالی که سر از پا نمی شناخت همراه با آبراهام جشن گل خود را برگزار کرد.

بووه قفل دروازه لورکوزن را باز کرد / پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس) 2
بووه قفل دروازه لورکوزن را باز کرد / پدیده ناشناخته مورینیو علیه تیم سردار (عکس) 3