پنج‌شنبه 19 مهر 1403

«بوی بهار» لرستان تا 20 خرداد تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
«بوی بهار» لرستان تا 20 خرداد تمدید شد

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول واحد آفرینش های هنری حوزه هنری لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان تا خرداد جاری تمدید شده است.

کیانوش کشوری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انتشار فراخوان جشنواره از پانزدهم فروردین ماه تا کنون بیش از 140 اثر در 2 بخش شعر و داستان به دبیر خانه جشنواره رسیده که به دلیل این استقبال خوب؛ مهلت شرکت در این رویداد ادبی تمدید شد.

وی اظهار داشت: جشنواره با هدف پاسداشت تلاش و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف برگزار شده و آثار آن در قالب شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می شود. کشوری گفت: امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماری کرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست گیری و یاریگری های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان از موضوعات و محورهای جشنواره است. وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ادبی می توانند در فرصت باقیمانده بر اساس شرایط قید شده، آثار شعر و داستان خود را به نشانی اینترنتی Afarineshadabi@yahoo.com ایمیل کنند.

*س_برچسب‌ها_س*