جمعه 14 اردیبهشت 1403

بیانیه مهم حماس درباره حمله به پایگاه حشد الشعبی / بایدن، مسئول حمله است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
بیانیه مهم حماس درباره حمله به پایگاه حشد الشعبی / بایدن، مسئول حمله است

اقتصادنیوز: جنبش حماس حمله صبح امروز به مقر الحشد الشعبی در استان بابل را محکوم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله صبح امروز شنبه به مقر الحشد الشعبی در پایگاه کالسو در استان بابل را محکوم می‌کنیم. این حمله تجاوز و نقض حاکمیت و امنیت عراق و انعکاس وحشی‌گری صهیونیسم است که تجاوزات خود را در تمام منطقه گسترش می‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: ما دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را مسئول تشدید تنش در منطقه به دلیل حمایت از نسل کشی مردم غزه توسط نازی‌های صهیونیست می‌دانیم. منطقه جز با پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین و اراضی اشغالی عربی روی صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.

مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد امروز تاکید کرد در نتیجه تهاجم هوایی در سه حمله که پایگاه «کالسو» در المسیب در جنوب پایتخت را هدف قرار داد، یک تن شهید و 6 نفر زخمی شدند.

خبر مرتبط پاسخ شدید الحن حماس به بلینکن

اقتصادنیوز: حماس اعلام کرد: ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه این جنبش مانع آتش‌بس در نوار غزه می‌شود، «جانبداری آشکار» از اشغالگران است.

وی توضیح داد که این تهاجم ورودی اصلی پایگاه به همراه یک پارکینگ خودرو و یک دفتر نیروهای الحشد الشعبی را هدف قرار داد.

در همین حال، به گفته مدیر دفتر المیادین، حریم هوایی عراق طبق معمول شاهد تردد هوایی فعال آمریکایی‌ها بود، زیرا حرکت یک هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی در حریم هوایی عراق رصد شد.

خبر مرتبط ادعای رسانه عربی درباره به بن بست رسیدن مذاکرات تبادل اسرا با حماس

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی 12 روز است که درباره پرونده اسرای اسرائیلی نزد مقاومت در نوار غزه مذاکراتی انجام نداده است.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی عراق امروز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد مبارزانش بامداد روز شنبه با پهپادهایی به یک هدف حیاتی در ایلات حمله کردند.

مقاومت اسلامی عراق همچنین افزود: این عملیات در پاسخ به نقض حاکمیت عراق توسط دشمن صهیونیستی و هدف قرار دادن خائنانه اردوگاه‌های الحشد الشعبی انجام شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
بیانیه مهم حماس درباره حمله به پایگاه حشد الشعبی / بایدن، مسئول حمله است 2
بیانیه مهم حماس درباره حمله به پایگاه حشد الشعبی / بایدن، مسئول حمله است 3