شنبه 7 مهر 1403

بیش از 6 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب روانسر اجرا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 6 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب روانسر اجرا شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر گفت: مطالعات و طراحی شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب شهرک گل سفید به طول حدود 12 کیلومتر و 600 متر انجام و تاکنون 6 کیلومتر و 300 متر از آن به صورت مدرن اجرا شده است.

غفار صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لوله گذاری شبکه جمع آوری خطوط انتقال فاضلاب گل سفید روانسر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در اجرای شبکه فاضلاب این محله اجرای 260 منهول در نظر گرفته شده که تاکنون 90 مورد آن اجرا و در مجموع بیش از 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روانسر اضافه کرد: از مجموع هزار و 500 انشعاب فاضلاب این محله تاکنون 682 فقره انشعاب فاضلاب در این شهرک استانداردسازی شده است.

صالحی گفت: بخش عمده ای از فاضلاب این محله به داخل رودخانه فصلی «عاصم آباد» هدایت و سرریز می شود که با اجرای خط 315، بخش عظیمی از فاضلاب های ورودی به رودخانه به خطوط انتقال به طرف تصفیه خانه فاضلاب هدایت خواهد شد.

وی اظهارداشت: شهرک گل سفید شهر روانسر دارای سه هزار و 567 مشترک آب و فاضلاب می باشد.

شهرک گل سفید در مجاورت شهر روانسر قرار دارد و در سال های اخیر به صورت غیرقانونی توسعه یافته و از لحاظ دسترسی به خدمات زیربنایی وضعیت مطلوبی ندارد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*