جمعه 31 فروردین 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ینس استولتنبرگ پس از نشست ویژه وزیران دفاع کشورهای عضو و رئیس جمهوری اوکراین گفت که اعضا با ارائه تعدادی بیشتری سامانه پدافند هوایی به کی یف موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بروجردی گفت: نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

طبق گزارش‌ها، دانشمندان در یک آزمایشگاه آمریکایی با همکاری همتایان چینی خود در حال تولید سویه‌های جدید و خطرناک‌تر ویروس آنفولانزای پرندگان هستند. این پروژه که با بودجه کامل ایالات متحده آمریکا تأمین می‌شود، سه سال پیش آغاز شده و تاکنون اطلاعات مربوط به آن به طور عمومی منتشر نشده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر از پیشرفت در گفت وگوهای صلح و دستیابی به توافق اولیه در برخی از مسائل دوجانبه دادند

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن هانی‌زاده گفت: موضوع اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران به قدر مضحکانه و ناشیانه بود که ایهود باراک، نخست وزیر اسبق اسرائیل نیز با نمایشی خواندن آن دست به نقد سیاست‌های نتانیاهو زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی در مشهد به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ینس استولتنبرگ پس از نشست ویژه وزیران دفاع کشورهای عضو و رئیس جمهوری اوکراین گفت که اعضا با ارائه تعدادی بیشتری سامانه پدافند هوایی به کی یف موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه 8 و تبادل نظر کرد. وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از میزبانی گرم الجزایر از رئیس جمهور ایران در خلال سفر به این کشور به منظور شرکت در نشست...

وب‌گاه فرارو

بیشتر اوقات، ریزش جزئی مو نشانگر این است که بدن در حال بازسازی مو‌های آسیب‌دیده و تولید مو‌های جدید و سالم برای جایگزینی آن‌ها با تار مو‌های قدیمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاوه بر کشورهای اروپایی یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به مقصد اراضی اشغالی لغو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اسماعیل هنیه روز چهارشنبه نیز با «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در دوحه پایتخت قطر دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علاوه بر کشورهای اروپایی یک شرکت آمریکایی نیز پروازهای خود را به مقصد اراضی اشغالی لغو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران با همتای الجزایری خود در نیویورک دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.