شنبه 1 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

یک منبع کاتالان از آغاز مذاکرات میان مدیرورزشی باشگاه بارسلونا با بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال لایپزیگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی پورتو برای دومین بازی متوالی مهدی طارمی را در ترکیب پورتو قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسویان نوشت: چنین روند همکاری‌های بین ایران و آلمان، موجب شد که بزرگترین تبادل انسانی بین حزب الله لبنان و اسرائیل در نیمه دهه 1990 انجام شد و امید تحولات بیشتر درمسیر صلح را بوجود آورد. روزنامه آیریش تایمز نوشت: " در یک تبادل پیچیده و بعد از ماه‌ها مذاکره اشمید باور وزیر مشاور صدراعظم آلمان با تهران، دمشق، بیروت و تل آویو؛ مبادله انسانی بزرگ صورت گرفت وجنازه دوسرباز اسرائیلی و 17...

وب‌گاه گسترش

در اولین روز هفته، بهای طلا و سکه در بازار تهران تحت تأثیر کاهش نرخ دلار، کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه از سفر رئیس‌جمهور مصر به آنکارا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و در دیدار با وزیر خارجه این کشور، درباره سرایت جنگ در جهان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند «وعده صادق» اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است، خدشه‌ای وارد سازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری آلمانی دویچه وله امروز درباره فضای استادیوم‌های فوتبال در عربستان نوشت «عربستان برای تماشاگران فوتبال امن نیست» و در استادیوم‌های این کشور اقدامات ناقض حقوق بشر اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری تسنیم

جادوگر آمریکایی برای حضور در المپیک 2024 پاریس مصاف سختی با آرون باروکس خواهد داشت، آیا این کشتی‌گیر می‌تواند امپراطوری دیوید تیلور را به چالش بکشد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم این فیلم است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، بندی ویژه در قراردادش با این فدراسیون دارد که ممکن است موجب اخراجش شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه...

خبرگزاری تسنیم

مستند «ایستاده با گرگ» به همت اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل سیما نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا CMS VATAVARAN در سال 2024 در دهلی نو هند شد.

وب‌گاه فرارو

افشای دوپینگ مخفیانه اعضای تیم ملی شنای چین در بازیهای المپیک 2020 باعث شده است تا این کشور در آستانه از دست دادن مدال‌های کسب شده در این رشته بازیهای المپیک توکیو قرار گیرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو - رئوف توکلی؛ حسن حیدر، معاون شبکه المنار لبنان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو پیرامون پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق گفت: استفاده سپاه ایران از پهپاد شاهد در حمله به پایگاه‌های رژیم اسرائیل بر اساس یک استراتژی مهم انجام گرفته و اتفاقی نبوده است! وی ادامه داد: عملیات روانی که جمهوری اسلامی...