پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. پرسپولیس در غیاب دو کاپیتان خود راهی اراک شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید علیه ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، که گفته می‌شد امسال تابستان از این تیم جدا خواهد شد قراردادش را تا تابستان 2028 تمدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا و 17 کشور دیگر امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری تمام اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ایمانول آلگواسیل، مربی سوسیداد، از اینکه بازی تیمش برابر رئال به فردا شب تغییر یافته، چندان راضی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیاتی از مصر فردا در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار خودرو طی سه ماه اخیر شرایط آشفته‌ای از نظر قیمت پیدا کرده...

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از 12 نهاد، شخص و کشتی را که نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران که خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد، تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در حالی شاهد تداوم عقبگرد قیمت طلا و سکه است که بازار ارز متاثر از پس لرزه‌های اختلاف دیدگاه مجلس با سیاست‌های ارزی دولت بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه، خواستار تحقیقات مستقل در این زمینه شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، که گفته می‌شد امسال تابستان از این تیم جدا خواهد شد قراردادش را تا تابستان 2028 تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاکستان امروز (پنجشنبه) با انتقاد از سکوت ایالات متحده در قبال نسل کشی مردم غزه اعلام کرد که محتوای گزارش حقوق بشر 2023 آمریکا را قویا رد می‌کند و آن را مبتنی بر اطلاعات نادرست می‌داند.