جمعه 7 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عصر ایران

غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

گروهی از مقامات عالی‌رتبه ارتش کره جنوبی اعلام کردند نیروی هوایی این کشور یک اطلاعیه داخلی در یازدهم آوریل منتشر کرده که خواستار منع کامل استفاده از هرگونه وسایلی‌ست که قادر به ضبط صدا هستند و گوشی‌های آیفون مشمول این ممنوعیت می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و بن سلمان با ترامپ تماس گرفتند. طبق این گزارش، این تماس تقریباً پنج دقیقه طول کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

وب‌گاه ورزش سه

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که کوین دی‌بروینه بهترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

وب‌گاه فرارو

گفته می‌شود داریوش سوم پیش از مرگ و در شرایطی که احساس خطر کرده بود، دستور داد تمام طلاها، نقره‌ها و اشیای قیمتی را در اطراف این شهر دفن کنند. این موضوع سبب شد تا اسکندر بعد از تصرف هگمتانه، هیچ اثری از گنج بزرگ داریوش سوم پیدا نکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه پنجشنبه شب و در پل قویون که یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه است رخ داده و عده ای با قمه و چوب های بلند، راه را بسته و به ایجاد رعب و وحشت پرداخته اند. انتشار فیلمی از قمه‌کشی در یکی از معبر اصلی و پرتردد ارومیه، خبرساز شد. عصر ایران نوشت: پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

رسانه روسی زنیت را بهترین باشگاه دوران حرفه‌ای سردار آزمون از نظر عملکرد فنی می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چری Tiggo9 به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال 2024، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلینزمن، ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اظهارات جالبی را درباره لگدی که از روی خشم به بشکه کنار زمین زده بود مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مرسدس بنز سی ال کا جی تی آر (Mercedes-Benz CLK GTR) Straenversion نسخه قانونی خیابان خودرویی است که در سال‌های 1998-1999در آلمان تولید شده‌است. تنها 28دستگاه (20 کوپه / 6 رودستر / 2 پروتوتایپ) از این مرسدس از خط تولید خارج شد. طراحی آن خودروهای موتور وسط عقب - محور عقب بوده است. سیستم جعبه‌دنده آن 6 دنده به صورت دستی است. در بخش پیشرانه نیز از تپنده 12 سیلندر تنفس طبیعی استفاده شده...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.