شنبه 1 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بامداد روز جمعه 31 فروردین‌ماه خبر‌هایی مبنی بر فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی شهر اصفهان علیه چند ریزپرنده در نزدیکی منطقه هوائی شهید بابایی (پایگاه هشتم شکاری) نیروی هوائی ارتش در رسانه‌ها مخابره شد. این خبر به سرعت در صدر مهم‌ترین اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت و تحلیل‌ها بر سر ابعاد و تاثیرات این حمله منتشر گشت. فرمانده کل ارتش: تیراندازی به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس بازار سرمایه به تشریح بسترهای تامین مالی سینما، تئاتر و موسیقی از طریق ابزارهای نوین مالی از طریق بازار سرمایه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس سنای آمریکا برنامه جاسوسی قدرتمندی را تمدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 1- درباره میرزا آقاسی، صدر اعظم محمد شاه قاجار نقل کرده‌اند به شاه گفته بود درحال ساختن توپی است که با آن می‌توان از دارالخلافه تهران به سن‌پترزبورگ (واقع در شمال غرب سوریه) شلیک کرد! بعد از چند ماه، توپی که میرزا آقاسی وعده داده بود آماده شد و از محمد شاه برای بازدید و مشاهده اولین شلیک دعوت کرد....

وب‌گاه خبر آنلاین

آمریکا به دلیل حمایت از جنایات دیکتاتوری پهلوی به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار محکوم شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو تکنیک و روش ویژه کشاورزان محلی اهل آمریکا برای پرورش میلیون‌ها قرقاول را در مزارع شان می‌بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی دریایی ارتش سه فرماندهی در اقیانوس‌های آرام، اطلس و هند تاسیس کرده و برنامه بعدی این نیرو استقرار دائم در این فرماندهی‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شعبه 55 دادگاه عمومی و حقوقی تهران، دولت آمریکا را با شکایت 15 نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم کرد.

وب‌گاه الف

دولت آمریکا با شکایت 15 نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا مساله «ضرورت و فوریت تقویت دفاع هوایی و سایر الزامات اولویت‌دار» را برای اوکراین مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

وب‌گاه عصر ایران

جنگنده‌های جت برای استفاده در نقش‌های متعدد سازگار شدند. نمونه هایی از این جنگنده های نسل دوم شامل F-104 Starfighter ساخت لاکهید، Dassault Mirage III ساخت فرانسه، MiF-21 و English Electric Lightning بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در بخش پایانی سفر خود به نیویورک گفت: موضوع دیپلماسی برای لغو تحریم‌ها هم مورد توجه قرار داشت.