جمعه 7 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام روابط عمومی منطقه 7، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می‌دهد شهرداری منطقه 7 در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ روابط عمومی منطقه 7 تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که 13 اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه،...

وب‌گاه عصر ایران

بلینکن که به پکن سفر کرده است، در کنفرانسی خبری گفت: از چین می‌خواهم از نفوذ خود در منصرف کردن ایران و نیروهای نیابتی آن از گسترش درگیری در خاورمیانه استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که جنگ کنونی در اوکراین به نفع روسیه خاتمه می یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا بر اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امکان صدور فاکتور رسمی در سامانه جامع تجارت برای تمامی فعالان صنف طلا ایجاد شده و اجرای این مساله به‌صورت جدی توسط دولت پیگیری می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم مانند افراد بسیاری به دنبال خوردن مواد غذایی هستید که شما را به فردی باهوش‌تر تبدیل کند، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. اگر شما هم مانند افراد بسیاری به دنبال خوردن مواد غذایی هستید که شما را به فردی باهوش‌تر تبدیل کند، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. به گزارش عرشه آنلاین؛ برخی از جایگزین‌های سالم غلات کامل که برای تقویت ذهن مفید هستند، عبارتند...

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با اشاره به رویه‌های سیاسی برای شناسایی سازمان‌های تروریستی تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی ممکن نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن اشاره به دستور کار قرار گرفتن ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا، از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به 14 نفر در قاره آفریقا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی 2024-2025 آسیا را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل 2025-2026 را اعلام کرد. بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن 3 سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان...

وب‌گاه ورزش سه

کریستین پولیشیچ در گفت‌وگویی در مورد رشد او در سری A پس از دوران ناموفق با چلسی صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا از چین خواست برای کاهش تنش ها در خاورمیانه اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کماندارن ایران نتیجه رقابت خود در مرحله حذفی رقابت‌های جام‌جهانی شانگهای را واگذار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد تیمش با برد در بازی فردا به قهرمانی در فرانسه دست پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین اصغری، درباره چرایی افزایش قیمت پیاز گفت: درحال‌حاضر برخی از محصولات کشاورزی از مناطق جنوبی کشور از جمله منطقه جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و... تامین می‌شود و بارندگی‌های شدید در دهه سوم فروردین‌ماه موجب توقف برداشت پیاز به صورت مقطعی شده است. حسین اصغری، درباره چرایی افزایش قیمت پیاز گفت: درحال‌حاضر برخی از محصولات کشاورزی از مناطق جنوبی کشور از جمله منطقه جنوب کرمان،...

وب‌گاه فرارو

عامل مهمی که مردم را به سوی باور‌های غلط می‌کشانید وضعیت ابتدایی و عقب مانده پزشکی در ایران بود. بیمار یا دسترسی به دوا و دکتر نداشت و یا به عملکرد او اطمینان نداشتند. همین مسئله گرایش به جادو را در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌داد. بستن نخ یا پارچه‌ای به درخت برای رفع بیماری و دست یابی به حاجت نمادی از جهالت مردم این دوره بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از چهره‌های رادیکال در آمریکا، امروز و همزمان با تنش در خاورمیانه، استراتژی دولت‌های پیشین ایالات متحده را عامل رویارویی‌های امروز قلمداد کرده و در این‌باره مدعی‌اند که کنش های منفعلانه دولت‌های اوباما، ترامپ و بایدن نقوذ و قدرت ایران در منطقه را افزایش داده و زنگ خطر را برای آمریکا و متحدانش به صدا درآورده است.