جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی گفت: آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند اما از آنها چیزی درباره حقوق بشر حتی کلیت آن ندیدیم، در ظاهر از حقوق بشر حرف می‌زنند اما در عمل آن را نقض می‌کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات توزیع یک میلیون بسته لبنی برای خانواده‌های نیازمند سراسر کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرستار یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد، با واردآمدن بیش از 25 ضربه کارد در خیابان به قتل رسید و آدمکش از صحنه جنایت گریخت.

خبرگزاری دانا

محمدعلی رحیمی گفت: آمریکا از حقوق بشر به عنوان دست آویز و ابزاری برای سلطه بر کشورهای دیگر جهان استفاده می کند تا به اهداف شوم و استعماری خود دست یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزرای خارجه ایران و آذربایجان دقایقی قبل در محل وزارت امور خارجه کشورمان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه گسترش

نشست معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تعدادی از مسئولان روسیه با هدف توسعه و رونق گردشگری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال منچسترسیتی از فصل آینده با پیراهن آرسنال در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام کرد، 279 ورزشکار از ایران برای شرکت در این بازی‌ها ثبت‌نام خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه کشورهای جنوبی درخواست کریدورهای جدید برای اتصال به روسیه از مسیر ایران را دارند، گفت: اصلی‌ترین کریدورهای ریلی که باید تکمیل شود، چابهار - سرخس، چابهار - رشت، چابهار - آستارا، و همچنین اصلاح راه‌آهن اینچه برون برای حمل بار ترانزیتی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: کانتینر از کشور هند به بندر شهید رجایی می‌آید. با قطار به رشت می‌رود و از آنجا با کامیون به آستارا می‌رود و به راه آهن آذربایجان و نهایتاً فنلاند تحویل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمتر از یکسال است که دولت سیزدهم عهده دار مذاکرات احیای برجام است و همچنان طبق رویه دولت قبل، این مذاکرات در دولت جدید به وزارت امور خارجه سپرده شده است. اگرچه مذاکرات هسته ای در ماه های اخیر ادامه داشته اما هنوز توافقی حاصل نشده و همین موضوع این سوال را در اذهان عمومی ایجادکرده که چرا دولت جدید نتوانسته با طرف مقابل به توافق برسد؟ که به اعتقاد بسیاری...