جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان این که آیین نامه واردات خودرو منتظر تصویب در هیئت دولت است افزود: شرکت خودروساز جدیدی مجوز تولید محصول نگرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه امضاهای طلایی در فرایند صدور پروانه‌ها حذف می شود از مردم خواست در سامانه ملی ثبت تخلفات مدیریت شهری ثبت نام کنند.

وب‌گاه الف

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌نباید با یک سری حرف ها به فرهنگ و اعتقادات مردم صدمه بزنیم. آقای عباسی هم باید بداند که سخت در اشتباه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 2013 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و متاسفانه تعداد بستری‌شدگان رو به افزایش است.

خبرگزاری دانا

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 1775 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی خطاب به جانسون گفت: ما همگی این اخبار را با ناراحتی گوش دادیم. نه فقط من بلکه تمامی مردم اوکراین با شما ابراز همدردی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

تمرین دریایی اقتدار دریادلان ارتش با عنوان امنیت پایدار 1401، با ارسال پیام صلح و دوستی از صبح امروز در آب های دریای خزر آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیت الله خاتمی گفت: تا می‌گوییم حجاب می‌گویند به 4تا تار مو گیر ندهید به اختلاس و فساد گیر دهید، ما به اندازه به آن‌ها گیر داده‌ایم و قوه قضائیه هم کارش را می‌کند. دزدی، اختلاس و بی‌حجابی گناه است و اتفاقا بسیاری از بی‌حجاب‌ها زن و بچه همان دزدها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از لباس اول باشگاه منچستریونایتد برای فصل بعد رونمایی شده است.

وب‌گاه الف

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: از نظر ما هم دزدی و اختلاس گناه به شمار می رود و هم بی حجابی گناه است. اتفاقا بسیاری از بی حجابها زنها و بچه های همان دزدها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران درباره افراد بی‌حجاب و بدحجاب در جامعه اظهارنظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای روسیه در واکنش به استعفای بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلستان از سمتش گفت: «دلقک می‌رود».