جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه العرب قطر اعلام کرد که عارف غلامی مورد توجه باشگاه العربی قرار گرفته و سران باشگاه در تلاش هستند تا زمینه انتقال این مدافع ایرانی را مهیا کنند.

خبرگزاری مهر

جیحون بایرام اف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان صبح امروز 13 تیر 1401 با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان مجلس مشروطه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

در حالی که مذاکرات برای لغو تحریم‌ها و انتفاع کشورمان از منافع اقتصادی در روزهای اوج خود قرار دارد، برخی از طیف‌های سیاسی داخلی فشار رسانه‌ای علیه تیم ایرانی را تشدید کرده‌اند!

وب‌گاه 55 آنلاین

سینمای هند مدت هاست که یکی از قوی ترین صنعت های سینمایی جهان به حساب می آید محبوبیت فیلم های هندی نه تنها در آسیا و کشور ما ریشه دوانده است بلکه این محبوبیت به گونه‌ای جهانی است، بالیوود در کنار سینمای چین و سینمای آمریکا بخش بزرگی از صنعت هنر هفتم را در اختیار دارد و البته ویژگی های خاص خود را نیز به همراه دارد ویژگی هایی که تنها مخصوص فیلم های هندی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عنوان مدیری که بیش از 50 سال در سطوح و حوزه‌های مختلف تجربه کسب کرده‌ام، می‌گویم که راه نجات کشور آموزش و پرورش است؛ معلمان نیز باید بدانند که بزرگترین بار مسئولیت بر دوش آنهاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مطلب به معرفی یک کراس اوور الکتریکی جدید از کشور چین آمده ایم؛ کراس اووری با نام لیوان RL7.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان پس از استقبال از سوی همتای ایرانی، با وی دیدار کرد و بر سر یک میز به گفت‌وگو نشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود انتشار برخی خبرها درباره انصراف چلسی از خرید مدافع میانی یوونتوس، این باشگاه پیشنهادی جدید به بانوی پیر ارائه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود تیم 7 نفره تپانچه کشورمان در روز 15 تیر ماه به کره‌جنوبی محل برگزاری جام جهانی تیراندازی برود ولی به خاطر اینکه فدراسیون نتوانست بلیت اعزام ملی‌پوشان و کادر فنی را تهیه کند، رفتن به کره کنسل شد. گویا کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون تیراندازی به دلیل تقارب زمانی جام جهانی باکو که ماه پیش برگزار شد با جام جهانی کره‌جنوبی اطلاعات...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سایت تحلیلی با بررسی پارامترهای دقیق خط تهاجمی ثابت کرد که مهدی طارمی بهترین مهاجم لیگ پرتغال در فصل گذشته نام دارد.

وب‌گاه گسترش

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت تیراندازان ایرانی برای حضور در مسابقات جام جهانی تیراندازی در کره جنوبی مشخص نیست.