یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه ورزش سه

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با اتفاقات عجیب و برد اکثر مدعیان در سالن 12 هزار نفری به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته در بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است، گفت: دمای هوا از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری در کشور به‌ویژه برای سواحل دریای خزر، شمال‌غرب و غرب، دامنه‌های جنوبی البرز افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانا

پس از اشغال کاخ ریاست‌جمهوری و به آتش‌کشیدن دفتر نخست‌وزیری، گوتابایا راجاپاسکا، رئیس‌جمهور و همچنین رانیل ویکرماسینگه، نخست‌وزیر سریلانکا اعلام کردند روز 13 جولای (22 تیر) از سمت‌های خود کناره‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه همه معلمان فارغ از سنوات خدمتی‌شان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: هرچند تمام اساتید دانشگاه هم به درجه استاد تمامی نمی‌رسند و همه نیروهای نظامی به رتبه سرلشکری نمی‌رسند. در رتبه‌بندی فرایند، رقابتی است. همه معلمان در قالب شایستگی‌های عمومی، حرفه‌ای، تخصصی و تجربه می‌توانند به نحوی که در قانون آمده از مزایای رتبه‌بندی استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزند زندانی ایرانی در سوئد، با معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، در دیدار با فرزند حمید نوری، تبعه ایرانی بازداشتی در سوئد، اقداماتی که تاکنون در سطوح مختلف در کشور و به ویژه قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر برای پیگیری پرونده آقای نوری صورت گرفته را تشریح کرد. غریب آبادی با خودسرانه خواندن بازداشت آقای نوری و غیرقانونی بودن دادگاه و فرایند...

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هند به برتری رسید.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آرژانتین با شکست برابر آمریکا از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها بازماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهروز کمالوندی گفت: اقدام دیروز ایران در برداشت محصول 20 درصد را آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش تر اطلاع رسانی کرده و راستی آزمایی هم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مجله آمریکایی «فورچون» در گزارشی به نقد توئیت منتشر شده از سایت رسمی «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده درباره کاهش قیمت نفت پرداخت و در این میان بر روی برخی اشتباهات دیگر بایدن تمرکز کرد که در ادامه به بخش‌هایی از آن اشاره می‌شود؛ یک گروه لابی منطقه‌ای چندی پیش کاخ‌سفید را به دلیل درخواست آن به عدم مقایسه قیمت‌های ماه گذشته بنزین که به مرز...

خبرگزاری دانا

یک استاد دانشگاه و تحلیلگر نروژی با اشاره به وضعیت اوکراین و تلاش غرب برای تحریم بخش انرژی روسیه اعلام کرد، اقتصاد آلمان بعنوان قوه محرکه و لوکوموتیو اتحادیه اروپا به آخر خط رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی اظهار امیدواری کرد برای این تیم گل‌های زیادی به ثمر برساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزازرش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به به افزایش موارد ابتلا به سویه جدید کووید19 و افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در کشور اسامی پایگاه‌های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید19 در تهران را اعلام کرد. هموطنان می‌توانند برای انجام واکسیناسیون کووید -19 و تزریق دوز یادآور به پایگاه‌های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید -19 زیر مراجعه کنند: 1. پایگاه...

وب‌گاه فرارو

مراقب کنکور گفت: در ابتدا توانستم فرزند ایشان را گرفته و در نمازخانه نگهداری کنم تا وی با خیال راحت در آزمون شرکت کند اما دیدم این بانو اعتماد قلبی به این حرکت بنده ندارد. جرقه‌ای در ذهنم خطور کرد و به وی گفتم من به عنوان مراقب در امتحانات هستم و باید در سالن ناظر باشم شما می‌توانید فرزندتان را از وسیله آغوشی در آورده و به بنده دهید تا از وی مراقبت کنم و شما با خیال راحت آزمون خود را...

وب‌گاه ورزش سه

خداداد عزیزی با انتقاد شدید نسبت به یارکشی کنونی در تیم ملی درباره شرایط کنونی پیش از جام‌جهانی قطر به گفتگو پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

بیش از سیصد بازیکن فوتبال در انگلیس از جمله بازیکنانی از لیگ برتر این کشور متهم هستند که از پرداخت مالیات درآمدهای‌شان خودداری کرده‌اند.