پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان پس از استقبال از سوی همتای ایرانی، با وی دیدار کرد و بر سر یک میز به گفت‌وگو نشست.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: برای بهبود وضعیت شرایط تهران و حل مشکلات زیست محیطی آن باید فکری داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

خانواده این جوان 25 ساله آمریکایی گفته اند رفتار پلیس شهر آکرون در برابر فرزندشان، رفتاری است که حتی یک انسان نباید در برابر یک حیوان وحشی از خود بروز دهد.

وب‌گاه عصر ایران

روسیه به دلیل تحریم نمی تواند حجم عظیمی از گاز خود را تا پایان سال جاری به اروپا صادر کند و دراین میان قطر همین گاز را به پیچیده ترین شکل و هزینه ای گزاف به صورت" ال ان جی" به اروپا ارسال می کند. از سوی دیگر ایران از طریق شبکه سراسری ارسال گاز و ترکیه دروازه اروپا است و می تواند در مدت زمان کوتاه آن را توسعه بخشد. روسیه، قطر و ایران سه ضلع مثلثی هستند که در صورت رسیدن به تفاهمی سازنده،...

وب‌گاه ورزش سه

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، تصمیم گرفته قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از عملیات توزیع بسته‌های لبنی برای یک میلیون خانواده نیازمند کشور با اعلام جزئیاتی از طرح‌های قبلی بنیاد مستضعفان در توزیع بسته‌های معیشتی محرومان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در طول دوره شیوع کرونا هر 4 ماه یکبار بسته‌های معیشتی میان خانوار‌های نیازمند توزیع کرد و در آخرین مرحله...

خبرگزاری تسنیم

با وجود انتشار برخی خبرها درباره انصراف چلسی از خرید مدافع میانی یوونتوس، این باشگاه پیشنهادی جدید به بانوی پیر ارائه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مازنی گفت: من در مجموع خوش‌بین هستم که مذاکرات به نتیجه برسد. مذاکرات دوحه که با حضور نمایندگان ایران، اتحادیه اروپا و آمریکا برگزار شد، نشان داد که ایران میدان‌داری اروپایی‌ها را پذیرفته است. به نظر می‌رسد اروپایی‌ها به دلیل رابطه نزدیکی که با آمریکا دارند، می‌توانند بر روند مذاکرات تأثیر سازنده داشته باشد و با همه احوال توافق دور از دسترس نیست.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون 100 درصدی جمعیت آسیب‌پذیر راه پایان کروناست و باید واکسیناسیون را به حد بسیار قابل قبولی برسانیم.