پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری تسنیم

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی با حضور جانشین وزیر دفاع و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

معماری و منابع غنی موجود در این کتابخانه افراد بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند تا با قدم زدن در لابه‌لای قفسه کتابخانه جندی‌شاپور در انتهای بزرگراه شهید همت تجربه متفاوتی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

حسین پایین‌محلی گفت: جمهوری اسلامی اکنون با درپیش گرفتن دیپلماسی اقتصادی و سیاست خارجی متوازن و توسعه کریدور بین‌المللی می‌تواند به اهداف خود که تبدیل شدن به تمدن ایرانی اسلامی و بدیل برای مدلی غربی است را محقق سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران برای رقابت با روسیه در بازار چین، قیمت فروش نفت خود را کاهش داده است. نفت ایران حدود 10 دلار در هر بشکه پایینتر از قیمت نفت برنت، قیمت گذاری شده است تا با محموله های نفت اورال که قرار است در اوت به چین تحویل داده شوند، برابری کند.

خبرگزاری دانا

مژده یداللهی گفت: وبا معمولا به صورت اسهال بسیار شدید، با دفعات اجابت مزاج زیاد، برق آسا و حجیم است که می‌تواند در عرض چند ساعت باعث از دست رفتن آب بدن، شوک و حتی مرگ شود، این بیماری معمولا در اثر مصرف آب یا غذای آلوده منتقل می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری «جشن‌های وصال» در سراسر استان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی ازدواج خبر داد.

خبرگزاری دانا

نویسنده کتاب جنایات غرب گفت: اگر امروز در جوامع جهانی و بین المللی حق وتو و جود دارد این همان نماد سلطه و استعمار گری است.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه فرانسه، با اشاره به برگزاری مذاکرات لغو تحریم ها و احیای برحام گفت: باید از فرصت گفتگو و مذاکره استفاده کنیم و برای رسیدن به توافقی که مورد رضایت همه طرف ها باشد، تلاش کنیم.

خبرگزاری تسنیم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به یک دلیل خاص اصرار به ترک این تیم و بازی در تیمی دارد که شانس بازی در لیگ قهرمانان را برای او فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درآمد ماینر‌های بیت‌کوین و اتریوم در یک ماه گذشته کاهش چشمگیری داشته و حدود یک سوم از ارزش آن کاسته شده است. بیت‌کوین با ریزش‌های بسیار شدیدی در طی این یک ماه مواجه شده و قیمت آن به زیر 20 هزار دلار کشیده شد. نخستین رمزارز بازار در روز‌های اخیر با قیمت 19 هزار دلار در حال معامله است. روند ریزش بیت‌کوین با حمله روسیه به اوکراین شاهد نوسانات بسیاری...

وب‌گاه گسترش

محمد صادق فضلی به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل غرب آسیا و شمال افریقا منصوب شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «خاطرات سیاسی قوام‌السلطنه» اثر غلامحسین میرزاصالح توسط انتشارات معین به چاپ ششم رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال از روز سه شنبه 14 تیر آغاز می‌شود تا پس از طی شدن پروسه و روند اداری، این فدراسیون در شهریور ماه رئیس جدید خود را بشناسد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش پیشین والیبال گفت: همه تیم‌های جهان بعد از المپیک در حال جوانگرایی و تغییر نسل هستند اما با حساب و کتاب.