جمعه 14 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را 27,776 (بیست و هفت هزار وهفتصدو هفتاد و شش تومان) اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای شرایط اسکان تابستانی خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبه شورای اسکان دانشگاه ونظر به لزوم آماده سازی خوابگاه‌های دانشجویی جهت اسکان در سال تحصیلی 1402-1401، خوابگاه تابستان صرفابه تعداد محدودی از دانشجویان با شرایط ذیل تعلق می گیرد: زمان ثبت نام: از تاریخ...

وب‌گاه عصر ایران

پیش‌بینی می‌کنم در ماه‌های آینده با این رویه حتما شهر آفتاب حتی شهروند و حتی همشهری را خواهیم فروخت و ما باید تدبیری بیندیشیم و اگر قرار باشد در یک چهارم سال که پیک سال است نتوانیم درآمدی حاصل کنیم، نمی‌توانیم رویاهایی که در ذهنمان است را عملی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان، پرسپولیس بدون تغییر ماند و استقلال یک پله سقوط کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم معارفه «ناصر کنعانی» سخنگوی جدید وزارت امور خارجه و تودیع «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی پیشین، عصر یکشنبه (12 تیر 1401) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه طی تفاهم نامه ای قرار شد اولویت حمل کالاهای اساسی به بخش ریلی داده شود، از رشد 150 درصدی سفارش تولید ناوگان ریلی در بهار امسال نسبت به بهار پارسال خبر داد.

خبرگزاری دانا

در سواحل Bostanl ازمیر کشور ترکیه، دریا با جلبک سبزی به نام 'ulva lactuca' پوشیده شده است که در بین مردم به عنوان 'کاهوی دریایی' شناخته می شود.

وب‌گاه گسترش

اعضای خانواده‌ای که برای تفریح راهی ساحل بندر کیاشهر در استان گیلان شده بودند، در دریا گرفتار شدند و 3 نفر از آنها بر اثر غرق شدن در دریا جانشان را از دست دادند.

خبرگزاری دانا

عاقبت زندگی در سوراخ موش زیرسایه ترس سرنوشت افرادی مثل پمپئو خواهد بود که از ترس انتقام رنگ آرامش را نمی‌بینند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون نظام رتبه‌بندی معلمان در دولت سیزدهم گفت: مکلف هستیم این موضوع را تا مرحله نهایی پیش ببریم و بنده حتی در درون آموزش و پرورش برای اجرای دقیق این قانون از شخص وزیر مطالبه خواهم کرد.

خبرگزاری دانا

فلامینگوها هر سال در ماه مارس برای جوجه کشی و افزایش جمعیت به دریاچه نمک منطقه «توز گولو» در کشور ترکیه می آیند.

خبرگزاری دانا

منابع محلی از ورود یک کاروان حامل خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی ارتش ترکیه به حومه شمالی رقه واقع در شمال سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان در توئیتی نوشت: بمباران شیمیایی سردشت اوج وقاحت رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه کشورمان بود.

وب‌گاه گسترش

ایران برای رقابت با روسیه در بازار چین، قیمت فروش نفت خود را کاهش داده است.

وب‌گاه عصر ایران

نفت ایران حدود 10 دلار در هر بشکه پایینتر از قیمت نفت برنت، قیمت گذاری شده است تا با محموله های نفت اورال که قرار است در اوت به چین تحویل داده شوند، برابری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابراهیم متقی گفت: مذاکرات یک بخش اجتناب ناپذیر از موضوع سیاست خارجی است و ما نمی توانیم وضعیتی را در نظر بگیریم که بگوییم در فضای بن بست دیپلماسی قرار داریم.