جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین روز هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان با 6 دیدار و پیروزی تیم‌های آمریکا، آلمان، برزیل، ایتالیا، اسلوونی و لهستان برابر حریفان پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه چین با بیان اینکه همکاری پکن و تهران در چارچوب قوانین بین‌المللی است مخالفت خود را با تحریم‌های یکجانبه علیه ایران اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، شبه نظامیان کُرد سوریه با درخواست آمریکا برای تخلیه شهر منبج واقع در شمال این کشور و واگذاری آن به ارتش ترکیه مخالفت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

روزی مرحوم اسماعیل ططری با سلف خود دکتر کریم سنجابی قیاس شد و حالا باید گفت نماینده فقید که به پهلوانان شاهنامه می مانست و ابیات آن را از بر داشت هم در این سطح نازل نبود...

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای بی اساس انگلیس درباره توقیف محموله تسلیحاتی ایرانی به مقصد یمن را رد کرد و گفت: این کشور صلاحیت اخلاقی برای طرح این ادعا علیه ایران را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری گاستروانتریت ویروسی یا آنفلوانزای معده نوعی بیماری ویروسی است که به اصطلاح آنفلوانزای معده نامیده می شود. این بیماری معمولا باعث اسهال آبکی، دردهای شکم و استفراغ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عدم افزایش قیمت دلار امروز به قیمت طلا نیز اجازه بازگشت دوباره داده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای تارنمای رسمی دولت انگلیس مبنی بر توقیف محموله تسلیحات ایرانی به مقصد یمن در ژانویه 2022، این ادعای بی اساس را رد و تاکید کرد که فروشنده تسلیحات پیشرفته به ائتلاف نظامی برای تجاوز به مردم بی دفاع یمن، صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا علیه ایران را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام کاخ سفید اذعان کرد مقامات کشورش در حال گفتگوهای ضد ایرانی با رهبران منطقه‌ای درباره قابلیت‌های دفاع هوایی آنها برای مقابله با تهدیدات ادعایی هستند.

وب‌گاه الف

سال‌هاست مهاجرت نخبگان از کشور به‌عنوان مسئله‌ای مهم در کشور مطرح است و بسیاری از افراد باسواد و باتجربه به بهانه کار و اشتغال کشور را ترک می‌کنند؛ اما شوربختانه امروزه مردم عادی نیز شوق مهاجرت دارند و بسیار شنیده‌ایم که افرادی به بهانه‌های متعدد حرف از مهاجرت می‌زنند و بسیار دیده‌ایم اقوامی که مهاجرت کرده و از ایران خارج شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می گوید که تیم ایران برای تجربه اندوزی به لیگ ملت‌ها آمده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدرک دانشگاه و عنوان دکترا و کت و شلوار را می توان خرید اما سواد و معلومات و توانایی نوشتن و سخن گفتن، خریدنی نیست؛ کسب کردنی اند.