پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص مراقبت های ویژه به افزایش دو برابری آمار مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: این افزایش می‌تواند نشاندهنده شروع پیک بعدی و افزایش مرگ و میر در کشور باشد.

خبرگزاری دانا

بانک‌ها با دریافت سود مضاعف از اعطای وام خرید و اجاره مسکن، ایفای نقش در نرخ ارز، نرخ تورم و نرخ سود تسهیلات بر همه ضرایب و متغیر‌های مسکن اثرات معنادار و هماهنگ دارند که همین عملکرد در کنار سرمایه‌گذاری بر این حوزه نهایتاً بر تولید ناخالص منطقه‌ای مسکن و افزایش قیمت این کالای مصرفی و تبدیل آن به کالای سرمایه‌ای مؤثر است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در نواحی مختلف کشور، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به همراه کاهش کیفیت هوا در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی این غذا در طبیعت وجود ندارد، یا آن گونه محکوم به گرسنگی و شکنجه شدن در سر حد مرگ است یا باید به جان آدمیزاد بیفتد. آدمیزادی که تعرضی به زیست‌بوم آن گونه نکرده چرا نباید در قلمرو زندگی خودش آرامش داشته باشد؟

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته تهران گفت: از آنجائی که سود خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریات با در نظر گرفتن ضایعات آن و خواب محصول در قفسه مغازه‌ها در مقایسه با سایر کالاها کمتر می‌باشد و مبنای محاسبه مالیات، تراکنش‌های ثبت شده در دستگاه کارتخوان لحاظ گردیده؛ لذا خرده فروشان این محصولات مالیات سنگینی را متحمل می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه به خبرگزاری «تاس» گفت که غرب و ترکیه اعضای گروه تروریستی داعش را به اوکراین اعزام می‌کنند. وی اظهار داشت: ما تعجب نمی‌کنیم که ایالات متحده، غرب و ترکیه شبه‌نظامیانی از سازمان‌های تروریستی داعش و جبهه‌النصره را از ادلب به اوکراین می‌فرستند، زیرا این گروه‌ها اگرچه به گونه‌ای متفاوت نامیده می‌شوند، اما ابزاری هستند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرین منش گفت: ارتباط با کشورهای مختلف از جمله کشورهای شرقی و منطقه‌ای خوب است اما این ارتباطات نباید مانع محدودشدن ما شود. ایراد کار آنجاست که احیانا سرنوشت مسائل ما به کشوری خاص از جمله روسیه گره بخورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر دو تحول بزرگ در حال وقوع است که بر دموکراسی جهانی در آینده تأثیر می‌گذارد: جلسات استماع کمیته حوادث ششم ژانویه کنگره ایالات متحده و جنگ جاری در اوکراین. این دو در واقع به طور مستقیم به هم مرتبط هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از توزیع یک میلیون بسته‌های لبنی به نیازمندان به ارزش 600 میلیارد تومان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به ترکیب نهایی تیم‌های حاضر در بازی‌های اسلامی بر سطح بالای بازی‌ها تاکید کرد و گفت: با این وجود هدف‌مان تکرار سه مدال انفرادی و تیمی در قونیه است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر سوریه در روسیه گفت: ما تعجب نمی‌کنیم که ایالات متحده، غرب و ترکیه شبه‌نظامیانی از سازمان‌های تروریستی داعش و جبهه‌النصره را از ادلب به اوکراین می‌فرستند زیرا این گروه‌ها اگرچه به گونه‌ای متفاوت نامیده می‌شوند، اما ابزاری هستند که غرب علیه مردم صلح‌طلب استفاده می‌کند.