پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

رویداد تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در پایانه بار شهید رجایی بندرعباس برگزار می‌شود.

در راستای کاهش بار ترافیکی سایت ثبت‌نام محصولات سایپا و بهره‌مندی بهتر متقاضیان، فروش خودروهای تجاری زامیاد در طرح فروش روز چهارشنبه (فردا)، تفکیک و به زمان دیگر موکول شد.

در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از 1800 عبور کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقدامات ایران خودرو در حوزه ایمنی و سلامت شغلی می تواند الگویی برای سایر شرکت‌ها باشد و لازم است همکاری و تعامل خوبی بین ایران خودرو و دیگر صنایع و شرکت‌های خودروساز برقرار شود تا تجربیات این شرکت برای کاهش حوادث ایمنی در اختیار آنان قرار گیرد.

بانک دی، سرویس درخواست صدور دسته چک به صورت آنلاین را راه‌اندازی کرد.

شرکت‌ها و مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 حضور فعالی دارند.

امروز مطالبی همچون حواله درهم چقدر شد؟، آقای دولت بازار جان ندارد!، هدف گذاری دولت برای تامین مالی از طریق عرضه اولیه شش برابر شد!، ورود و خروج سهامداران عمده 25 اردیبهشت 1403، تیتر‌های بورسی و اقتصادی روزنامه‌های کشور در 25 اردیبهشت 1403، فروش 500 دستگاه کارا در بورس، نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها اعلام شد؛ کدام نماد به مجمع می‌رود؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد؛ در سایت نبض بورس...

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، دکتر سید محمدمهدی احمدی از مدیران شناخته شده و موفق نظام بانکی باردیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

بانک دی امکان درخواست غیرحضوری و ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران را فراهم کرد.

امروز مطالبی همچون نمی‌دانم این چه بازی است که ما همیشه در آن بازنده هستیم، کاهش نسبی نرخ یورو در مرکز مبادله، برنامه افزایش سرمایه در دستور کار این 3 شرکت قرار دارد!، پیش‌بینی بورس فردا | فرش قرمزِ مجلس؛ زیر پای بورس، پیش بینی رئیس اتحادیه طلا برای طلا و سکه، افزایش سرمایه این 3 نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از مزیت‌های ارزشمند کشور محسوب می‌شود و هلدینگ تاپیکو یکی از هلدینگ‌های بزرگ است که در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کند.

سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار می‌شود.

پیش فروش خودروهای اطلس G و سهندS و فروش فوق العاده انواع کامیونت نیسان تک سوز از روز چهارشنبه ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

دوره آموزشی فشرده مهارت‌محور «رسانه در عصر هوش مصنوعی» با حمایت همراه اول و در قالب بوتکمپ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.