پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

فعالان بازار سهام این روز‌ها از سردرگمی و کم‌رمقی این بازار گلایه دارند و به نظر می‌رسد فضای رکودی بازار‌های مالی در بورس نیز رقم خورده است و نیازمند تدبیر از سوی مسئولان اقتصادی دولت است.

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با حمایت همراه اول موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد و جواز حضور در جام‌جهانی 2025 را به دست آورد.

نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور به مدت 3 روز در مرکز آموزش این شرکت به اجرا در آمد.

آیا سنسور اکسیژن قابل شستشو است و با چه موادی این کار باید انجام گیرد؟ در این مقاله به بررسی دلایل و کثیف شدن سنسور اکسیژن در خودرو می پردازیم

سرپرست بانک دی در مراسم تشییع پیکر پاک آیت اله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور شهید در بیرجند حضور یافت.

همزمان با سوم خرداد سال 61 و آزادسازی غرورآفرین خرمشهر اولین «مس آندی» در مجتمع مس سرچشمه توسط مهندسان ایرانی تولید شد.

طی مراسمی از کارت نقدی جدید بانک آینده رونمایی شد.

آیت‌الله شهید سیدابراهیم رییسی که خود برخاسته از اقشار محروم جامعه بود در عمر کوتاه دولتش دغدغه ساخت سالیانه یک میلیون خانه را در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیگیری کرد و با اجرایی کردن دو میلیون و 560 هزار واحد مسکونی، یادگار خوبی از خود برای اقشار دردمند به جا گذاشت.

قیمت هر گرم طلا امروز در بازار طلای تهران به قیمت 3 میلیون و 368 هزار و 200 تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

با گذشت دو ماه از سال، نگاهی به فراز و فرود بازدهی بازار‌ها نشان می‌دهد، در این مدت بر خلاف پیش بینی برخی کارشناسان، شاخص ارزی بازدهی منفی به ثبت رسانده و از قله 70 هزار تومانی هفته پایانی فروردین فاصله معناداری گرفته است.

دکتر حسین مدرس خیابانی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه‌شان در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یکشنبه منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.