پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل، مدیران ارشد و کارگران ایران‌خودرو در مراسم بزرگداشت مقام شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری محبوب و مردمی ایران اسلامی و دیگر همراهان ایشان که در نمازخانه جامع ایران خودرو برگزار شد، شرکت کردند.

به منظور ترویج مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های اقتصادی، اصلاح قوانین مالیات‌های مستقیم با کاهش مالیات تولید و اعطای معافیت‌های جدیدی را برای سرمایه گذاری‌های خرد در بخش تولید در لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در نظر گرفته شده است. این معافیت‌های مالیاتی به عنوان یک کاتالیزور برای حضور مردم در رشد اقتصادی هستند.

مدیرعامل بانک تجارت به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ این بانک در پیامی، شهادت خادم مردم ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را در سانحه هوایی به محضر مقام معظم رهبری، خانواده این شهدا و مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفت.

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، شهادت رییس جمهوری و هیات همراه در راه خدمت و تحقق آرمان‌های والای نظام جمهوری‌اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس چه بود؟، افزایش سرمایه 709 درصدی یک نماد بورسی، توقف 12 نماد در پایان معاملات فردا، خبر مهم واریز یارانه، زمان پرداخت سود این عرضه اولیه، خبرهای مهم برای سهامداران ارفع و نوری؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP - TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت ایرانسل در شهر اراک برگزار می‌شود.

مشتریان بانک ملی ایران که متقاضی خرید خودروهای برقی هستند می توانند با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک از طریق سامانه فیروزه، در این طرح شرکت کنند.

همایش و نمایشگاه دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری آغاز شد.

بانک مرکزی تاکید دارد تخصیص و تامین ارز بر اساس ثبت سفارش‌های انجام شده توسط وزارتخانه متولی صورت پذیرفته و این بانک دخل و تصرفی در انتخاب نوع کالا، مقدار کالا و شخص واردکننده کالا و خدمات ندارد.

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده خودرو ریسپکت2 در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید اطلاعات خودروی فرسوده توسط ستاد اسقاط و نوسازی ناوگان و احراز مدارک متقاضیان، اطلاع رسانی می‌شود.

با صدور حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر؛ ایمان امینی پور به عنوان سرپرست معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی این بانک منصوب شد.

بازار ارز و سکه در ادامه روند نزولی هفته گذشته، امروز هم با کاهش نرخ‌ها همراه بودند. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار غیررسمی در معاملات پشت خطی، کانال 57 هزار تومان را از دست داده است و به محدوده 56950 هزار تومان رسیده است؛ نرخی که در مقایسه با هفته‌های اخیر، کاهش حدود 12 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

استقبال بازار از محصولات تجاری بهمن دیزل و اطمینان رانندگان از خدمات و کیفیت خودرو های فورس در بازار تجاری بر سر زبانهاست.