پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری‌را، در جریان آخرین وضعیت صحه‌گذاری و تاییدیه‌های کیفیت این محصول قرار گرفت.

در اولین نشست مدیرعامل بیمه دی با شبکه فروش در سال 1403، از قابلیت فروش اقساطی بیمه‌نامه خودرو در بستر وب اپلیکیشن «دِی‌دار» رونمایی شد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.

در کنار خبری که دلار را در سرازیری انداخت، رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با نمایندگان منتخب در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از تصمیم مهمی خبر داده است که می‌تواند به ثبات بازار ارز و تعدیل نرخ‌ها کمک کند.

کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرد.

امروز مطالبی همچون کفایت سرمایه منفی 21 درصدی بانک ایران زمین، قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، مرحله دوم عرضه اولیه شفام، افت 38% سود عملیاتی کفرا در سال‌مالی 1402، نزدیک به 50 شرکت بورسی مجمع برگزار می‌کنند، دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان، تحلیل وغدیر 26 اردیبهشت 1403؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

با توزیع عادلانه بنزین، مردم تشویق می‌شوند تا مصرف خود را مدیریت کرده و در نتیجه، هزینه‌های مرتبط با خودروی خود را کاهش دهند. این امر منجر به کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود، و در نهایت به بهبود کیفیت زندگی برای همه شهروندان کمک می‌کند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند در راستای افزایش مشارکت مردمی خبر داد.

مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 سخنرانی کردند.

پس از تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار هشت هزار مجوز صیادی از درگاه ملی مجوزها صادر شد. اما چند روز بعد از جشن صدور مجوز صیادی و پایان انحصار در این حوزه سازمان شیلات سایر درخواست ها را رد کرد.

ایرانسل، بسته ویژه خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی را اعلام کرد. این بسته، شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.

مانور آتش‌نشانی با حضور مدیران و کارکنان بانک گردشگری در ساختمان مرکزی این بانک برگزار می‌شود.

بانک آینده با حضور در "شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران - اکسیدا" که در محل دائمی نمایشگاه‌های و رویدادهای بین‌المللی بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار می‌شود؛ خدمات و محصولات خود را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می‌دهد.

6 قرارداد «خرید تجهیزات بومی اولویت‌دار شبکه ملی اطلاعات و توسعه صادرات» بین ایرانسل و تأمین‌کنندگان داخلی، امروز با حضور آنلاین رئیس‌جمهوری امضا شد. افتتاح هفتادویکمین سایت 5G ایرانسل در استان البرز و بهره‌برداری از دو سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در استان‌های کرمان و کردستان، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که در آستانه روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، در حضور رئیس‌جمهوری افتتاح...