چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از 28 اسفند 1402 تا 28 فروردین 1403 به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت و حضور همراه اول به‌مدت 14 روز در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.

همراه اول ضمن شادباش نوروز، از ارائه بسته‌های متنوع عیدی 1403 خبر داد.

نخستین روز کاری سال 1403 با روند صعودی شاخص کل بورس و بازدهی مثبت برای اکثر سهم‌ها همراه بود؛ این در حالی است که در بازار طلا و سکه، خریداران با افزایش قیمت‌ها روبرو شدند!

دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید را به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و سپس به همه فعالان بخش صنعت کشور و مردم عزیز ایران، تبریک گفت.

پیش از شروع سال جدید، سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در سال 1403 نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد افزایش خواهد یافت؛ این رویکرد به معنای کاهش قدرت خرید مردم و همچنین کاهش تقاضای کل جامعه در سال جدید است.

امروز مطالبی همچون بورس در سال 1403 از چه روزی آغاز می‌شود؟، شرایط برای نماد‌های شتهران، وتجارت، فارس و تاپیکو متفاوت خواهد شد؟، این عرضه اولیه 355 درصد بازدهی داشت، نکات مهمی که برای خرید طلا و سکه باید بدانید، کدام سهم‌ها مستعد رشد هستند؟، شرکت کلر پارس 5 ماه است با سرپرست اداره می‌شود!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

دستگاه‌های عابربانک در شعب مختلف بانکی، در بسیاری از مناطق تهران خالی از اسکناس هستند.

در روزهای اخیر بانک مرکزی ترکیه در اقدامی غیرمنتظره نرخ بهره سیاستی خود را از 45 درصد به 50 درصد افزایش داد. رویکردی که به نظر می رسد در جهت جلوگیری از تداوم روند صعودی نرخ تورم باشد.

یک اقتصاددان تصریح کرد: قیمت دلار تعادلی روی 65 هزار تومان با 10 درصد بالاتر و یا پایین‌تر می‌تواند باشد.

بانک ملی سوئیس روز پنجشنبه با کاهش نرخ بهره، بازارها را غافلگیر کرد و به اولین بانک مرکزی بزرگ جهان تبدیل شد که از زمان شروع مبارزه با افزایش قیمت‌ها پس از همه‌گیری اقدام به کاهش نرخ بهره کرده است.

جناب آقای رئیسی! فکر نمی کنید وعده جنابعالی به مردم خیلی مهم تر از ادعای برخی است؟! آن برخی باید پاسخگو باشند یا رئیس جمهور؟!

دکتر سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد به مناسبت ایام نوروز و آغاز سال 1403 هجری شمسی پیام تبریک صادر کرد.